Gå til innhold

[Løst] PC som "Harmony" kontroll

Anbefalte innlegg

Sjallabais! Som dere gjerne vet, er harmony kontrollene til Logitch en utrolig god oppfinnelse, jeg har lenge hatt lyst på en. Jeg har pengene til det, men jeg lurer på om det finnes et programm til data, som gjør så og si akkuratt det samme, det hadde vært veldig greit, for da kunne jeg hatt brukt pengene på noe annet..

Takk for hjelp!

-DahPain

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kan ikkje noko om fjernstyring med PC, men du må uansett ha ein RF-kontroller, som sikkert kostar vel så mykje som ein Logitech Harmony.

Ellers vil eg anbefala at du studerer dei modellane som finnes av Harmony. Eg leita litt rundt på nettet og kom over fleire som ikkje synest toppmodellane var noko gode på grunn av LCD-skjermen. Etter min meining skal ein fjernkontroll vere kjapp og enkel i bruk, ikkje at ein må rota rundt på ein LCD-skjerm.

Valet falt difor på ein Logitech Harmony 300i, som kan styra 4 einingar. Ulempa er at den kun kan kontrollere 4, men den er kjapp i bruk, har ikkje LCD-skjerm, kun knappar og er billigare. Eg brukar den på TV, dekodar, BD-spelar og forsterkar.

Eg har prøvd ein Harmony One med LCD og ville aldri hatt det sjølv.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Logitech Harmony Remote 600 for noen uker siden, og begynner nå å bli vant til den.

Liker faktisk LCD skjermen godt. Det handler jo bare om programmering av kontrollen via pcen. Tilegner du knappene fra den gamle kontrollen til den nye, er det ingen grunn til å bruke LCD skjermen. Men funksjoner du ikke greier å plassere på Logitechen, havner der.

Uansett, 5 kontrollere har blitt til 1, så er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...