DJViking Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har aktivert skjermsparer i KDE, som viser en klokke på skjermen. Skjermspareren slår seg på etter 5 minutter med inaktivitet. Deretter slår KDE(eller noe annet) av hele skjermen etter nye 5 minutter. Hvordan kan jeg unngå at skjermen slår seg av? Jeg kan ikke finne noe godt strømspareralternativer (Windows har masse forskjellige alternativer man kan velge mellom (harddisk, skjerm, lysstyrke, sette hvilemodus/dvalemodus, etc.). Lenke til kommentar
HawP Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sjekk om du har (krysset av for): System Settings -> Power Management -> Power Profiles -> (velg gjeldende profil) -> Screen energy saving. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Fant instillingene under KDE Systeminstillinger-->Maskinvare-Strømstyring..., men jeg synes det var litt lite valg. Hadde kun en profil (Ytelse) Endret 13. desember 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå