Thoraxxx Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Mamma og pappa skal slå på stortrommen og kjøpe stasjonær til lillebroren min - som gamer Battlefield 3 (har hakket hittil pga skjerkort). Jeg fant frem til denne sammensetningen: Kabinett Hovedkort RAM Prosessor Skjermkort PSU Har mange harddisker hjemme selv så ikke nødvendig å kjøpe. Har selv ingen problemer med å bygge PC-en. Mamma og pappa ønsker ikke bruke mer en 6000 kroner på den. Ser det ok ut? Viktig at den kan kjøre BF3 godt! Edit: Han er ikke noen ekstremgamer eller en som trenger å buffre videoredigering. Endret 12. desember 2011 av mariusmk Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mamma og pappa skal slå på stortrommen og kjøpe stasjonær til lillebroren min - som gamer Battlefield 3 (har hakket hittil pga skjerkort). Jeg fant frem til denne sammensetningen: Kabinett Hovedkort RAM Prosessor Skjermkort PSU Har mange harddisker hjemme selv så ikke nødvendig å kjøpe. Har selv ingen problemer med å bygge PC-en. Mamma og pappa ønsker ikke bruke mer en 6000 kroner på den. Ser det ok ut? Viktig at den kan kjøre BF3 godt! Edit: Han er ikke noen ekstremgamer eller en som trenger å buffre videoredigering. så fint ut det, bortsett fra at jeg ikke kan se kabinettet :/ skal nok klare BF3 på high - 1920x1080 - 40+FPS kan jo eventuelt gå for denne RAMen som koster 20 kr mer, det gir ikke noe særlig mer, men litt raskere og de ser mye bedre ut Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser bra ut det der, men siden du har valgt 2500K vil en tredjeparts kjøler være et must hvis du skal overklokke. Kjøleren som følger med 2500k er kjipe greier. En kjøler som feks Cooler Master Myper 212+ vil gjøre det bra til en billing penge Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk for gode tips begge to :-) går for begge to jeg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Gå heller for disse brikkene: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=641124 De svære kjøleribbene på de han over linker til gir ingen effekt og tar bare opp unødvendig plass. Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Beklager sent svar. Takk for anbefaling ang RAM-brikkene og. PS! Jeg satt alt sammen, fungerte optimalt og BF3 går på full fps uten problemer. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå