Mrs_Bust Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi har fått ødelagt vår strømforsyning, men har fått tak i en AC/DC men da snurrer ikke motoren inne trefoten rundt og lager lysspill. Noen som vet hvor det går an å få ta i slik som disse eller erstatnings til denne?: Min lenke Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvilken type kontakt er det? Du kan uansett klippe den av og bruke bryter/sukkerbit/hva som helst om det er kabel ut av treet og ikke en kontakt i en koks, Da blir det litt værre , men du kan bruke hva som helst bare den leverer rett volt og ampere. For eks en på clas O hvor du kan justere dette selv? ol. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvilken type kontakt er det? Du kan uansett klippe den av og bruke bryter/sukkerbit/hva som helst om det er kabel ut av treet og ikke en kontakt i en koks, Da blir det litt værre , men du kan bruke hva som helst bare den leverer rett volt og ampere. For eks en på clas O hvor du kan justere dette selv? ol. Adapteret ender ut i en plugg som har to hull. På "juletrefoten" kommer det ut en lik ledning med to pinner som man stikker inn i disse hullene. Jeg har fått tak i AC/DC forsyning på ClasOhlson, men den den kjører ikke motoren som er inne i foten men gjør at lampen lyser så fiberene fungerer, men blir ikke noe "sparkling" som det var før så lenge ikke motoren er i svev. Jeg har ikke funnet noe som leverer den volt og ampere som jeg søker. Fant en lik forsyning på ebay i Tyskland, men den var allerede solgt i september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå