keeryNor Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hei. Jeg har satt opp server på minecraft og alle jeg kjenner kan joine den. Problemet mitt er at når jeg joiner blir alle andre kicket/krasjer Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror du må gi litt mer informasjon. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Høres ut som problem med nettverkskortet med packets. Kan du gi mer informasjon om hva som hender? Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Ok. Jeg har satt opp minecraft server på min pc. Serveren har vært oppe i 4 dager. De jeg kjenner har vært innom serveren hver dag. Problemet mitt er når de er inne på serveren og jeg joiner servere, blir de kicket ut/mister forbindelsen. Så lenge jeg er inne på serveren kan de ikke de finne den, men med en gang jeg går ut finner de den igjen. Har prøvd å sette opp serveren på en annen pc og med en annen port. Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Kan det være at jeg logger inn med samme port som serveren bruker? Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Nå prøvde jeg å gå inn på en annen server og forsatt blir alle kicket. Endret 18. desember 2011 av keery123321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå