Anonym75896532654 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg trenger et brukbart keyboad til pc'n for å lage musikk. Men da trenger jeg noen forslag om hva som dere kanskje bruker og anbefaler. Pris er vel 5-6 eller nedover ofc, men om det er stor forskjell på et fra 3 til 4 så si 4. For jeg legger heller mere penger i et bedre et. Jeg har da Microsoft pc, 64bit, i5 og 4gb ram om det skulle være noe rundt det. Setter pris på alle innlegg, bare ikke diskuter andre saker her. Som hva som er smartest, bare kom med det DU mener er best. På forhånd takk Og vil helst ha noe i området norge, utlandet går bra det også om det er påtålig side ofc. MVH Morten Endret 12. desember 2011 av deaf Lenke til kommentar
Web King Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg trenger et brukbart keyboad til pc'n for å lage musikk. Men da trenger jeg noen forslag om hva som dere kanskje bruker og anbefaler. Pris er vel 5-6 eller nedover ofc, men om det er stor forskjell på et fra 3 til 4 så si 4. For jeg legger heller mere penger i et bedre et. Jeg har da Microsoft pc, 64bit, i5 og 4gb ram om det skulle være noe rundt det. Setter pris på alle innlegg, bare ikke diskuter andre saker her. Som hva som er smartest, bare kom med det DU mener er best. På forhånd takk Og vil helst ha noe i området norge, utlandet går bra det også om det er påtålig side ofc. MVH Morten Da er det dette du trenger : Trykk her Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) .. Endret 12. desember 2011 av deaf Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg trenger et brukbart keyboad til pc'n for å lage musikk. Men da trenger jeg noen forslag om hva som dere kanskje bruker og anbefaler. Pris er vel 5-6 eller nedover ofc, men om det er stor forskjell på et fra 3 til 4 så si 4. For jeg legger heller mere penger i et bedre et. Jeg har da Microsoft pc, 64bit, i5 og 4gb ram om det skulle være noe rundt det. Setter pris på alle innlegg, bare ikke diskuter andre saker her. Som hva som er smartest, bare kom med det DU mener er best. På forhånd takk Og vil helst ha noe i området norge, utlandet går bra det også om det er påtålig side ofc. MVH Morten Da er det dette du trenger : Trykk her Hvordan ser jeg pris og muligheten til å kjøpe ? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg trenger et brukbart keyboad til pc'n for å lage musikk. Men da trenger jeg noen forslag om hva som dere kanskje bruker og anbefaler. Pris er vel 5-6 eller nedover ofc, men om det er stor forskjell på et fra 3 til 4 så si 4. For jeg legger heller mere penger i et bedre et. Jeg har da Microsoft pc, 64bit, i5 og 4gb ram om det skulle være noe rundt det. Setter pris på alle innlegg, bare ikke diskuter andre saker her. Som hva som er smartest, bare kom med det DU mener er best. På forhånd takk Og vil helst ha noe i området norge, utlandet går bra det også om det er påtålig side ofc. MVH Morten Da er det dette du trenger : Trykk her Hvordan ser jeg pris og muligheten til å kjøpe ? Ebay har dette: klikk her Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Trenger du mange tangenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå