LMH1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Hei, jeg vurdere å kjøpe ny 3d skjerm for spill og blueray. BenQ 23,6" LED XL2410T hva syns dere om den? Har lenge hatt dårlig fordommer med merker som BenQ, LG, Dell men det trenger ikke å bety disse er dårlig av den grunn. Vurderer å bestille NVIDIA 3D Vision 2 Wireless Glasses Kit Wireless Stereoscopic 3D for your PC Games Hva mener dere her? Vil jeg få en bedre film/spill opplevelse med Nvidia GTX 570 eller vil skjermkortet og skjermen bli dårlig kombinert? Hvordan er denne skjermen til bilder og belysning? Har hørt denne er muligens litt dårligere, siden det størst sansynlig ikke er TN panel. Har noen forslag til andre? Samsung/Asus ville jeg fortrekket selv, men er disse verdt prisen? Endret 12. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Ingen som vet noe? Var rart, jeg tror jeg tar en risiko her, virker ut som flere har nevnt LED XL2410T som spill skjerm tidligere, så jeg trenger kun å vite om 3D funksjonene (Brillene) er noe å kjøpe ekstra her? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Komplett selger denne skjermen latterlig billig nå. Jeg har den selv, og den er knall god den. 3D briller er etter min mening UTEN tvil verdt å kjøpe, du mister 50% av potensiale til skjermen din hvis du ikke har det. Alle spill som får excellent 3D rating fra Nvidia ser helt sinnsykt bra ut i 3D. Endret 12. desember 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vurderte å avbryte min betillingen på nye (2420) og heller ta en sånn. Men fant ut de 500kr kom jeg sikkert til å angre på jeg ikke brukte på den nye. Nå ligger nye på posten og skal hente etter jobb Gleder meg! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Syns den dyre skjermen er muligens litt dyr hvis 3d briller ikke følger med. Den ser penere ut, men ellers tror jeg heller gå for den jeg valgte. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 2799 mot 2299 var greit valg for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå