deluxerz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vant akkurat 10.000 kr! Dette er noe som er utrulig deilig, men hva skal jeg bruke de på? Jeg ønsker ikke å waste alt på mat og annet shit. Sparing fungere ikke. Er det noen her som har kjøpt noe og aldri angret på dette innkjøpet? <3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vant akkurat 10.000 kr! Dette er noe som er utrulig deilig, men hva skal jeg bruke de på? Jeg ønsker ikke å waste alt på mat og annet shit. Sparing fungere ikke. Er det noen her som har kjøpt noe og aldri angret på dette innkjøpet? <3 Gratulerer, kan jeg spørre hvor? Spar pengene til du trener dem, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sweet Jesus. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer! Jeg hadde kjøpt meg en TV, bil annlegg, pc eller noe lignene! Hva vant du de på? Flax lodd? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 18 utifra profilen. Jeg ville garantert spart. Du er vel i en alder hvor oppsparte penger kan være meget nyttig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kjøp deg ein digg ferietur. Eller ein ny PC. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvis det ikke er noe du trenger tar du deg en god tur. SAS har jubileumspris på New York-billetter nå, under 4 laken begge veier. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde slengt det inn til bilsparing. Hvis du allerede har en del penger på sparing, og ikke eier en fin bil fra før av, så bruk det på bil. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Takker for gratulasjoner Hadde en konge uke med at jeg vant United drakt fredag,2k lørdag og 10k Søndag! Har led-tv,Ganske god stasjonær pc og en fantastisk bærbar maskin,Logitech z-906 og ps3 Når jeg nevner dette føler eg med ganske bortsjemt.. Lappen er også tatt. Jeg har lyst å bruke pengene på noe nyttig, men hvaa? Endret 12. desember 2011 av deluxerz Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Gratulerer! Bruk pengene på noen julegaver? Å glede andre er jo alltid koselig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sparing til bil, om du ikke har en ennå Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Klær, eventuelt noen nye møbler (skrivebord/seng) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lyst å bruke pengene på noe nyttig, men hvaa? Spar. Rask nedbetaling av eventuelle lån er det nyttigste du kan få gjort med pengene. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sist gang jeg hadde så mye penger, brukte jeg dem på øl, sjokolade, inngangspenger på diverse arrangementer og lettkjøpte jenter. Resten sløste jeg bort. Jeg angrer ikke. 4 Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 fleshligth :w00t: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer, kan jeg spørre hvor? Spar pengene til du trener dem, hvor gammel er du? Hvordan trener man penger? Blir det mer penger hvis jeg trener de? 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For guds skyld, penger til mat og "shit" som du sier, har du nok av uansett. Bruk disse pengene på noe håndfast som du vet du kommer til å ha lenge, så du kan se nytten av disse pengene. Det verste du kan gjøre er å ha de på konto lenge, så forsvinner de bare gradvis uten at du sitter igjen med noe spesielt. Kjøp et HIFI annlegg, det kan du ha mye nytte av og faller ikke kjapt i verdi. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 betal ned studielån? Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Betale ned lån med sånne penger er bare dumt. Kjøp deg noe du har lyst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå