Valkyria Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I det siste har jeg hatt et problem med maskinen min. Når jeg starter maskinen får jeg melding fra noen av programmene som skal starte ved startup at "xxxx har sluttet å virke". Jeg må gjerne bruke flere forsøk på å åpne dem for at de skal virke skikkelig. Spesielt Chrome er rammet hardt. Jeg klarer ikke åpne nettleseren uten at jeg får melding "Google Chrome har sluttet å virke" uten noen videre feilmelding. Som sagt gjelder dette flere av programmene på PCen, uten at jeg vet hvorfor. Firefox kneler ganske mye. Mange sider tar laaang tid å åpne og det dukker gjerne opp en "(svarer ikke)" bak firefox-logoen før siden endelig lastes. Har ikke foretatt noen hardwareendriner siste halvår, og bare mindre softwareendringer som skjermkortdrivere og nye spill/programmer. Min mistanke var at det er hovedkortet eller minnebrikkene som har tatt kvelden. copypaster speccs fra profilen min: Hovedkort: ASUS P6X58D-E Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5870 Prosessor: Intel i7 930 Hardisker: Corsair F60, Velociraptor 600gb, 1.5 TB WD PSU: Corsair TX750 CPU kjøler: Corsair H50 hydro series Er det noen som har en idé for hvilken diagnose jeg kan kjøre eller hva som er problemet mitt? Kan gjerne komme med utfyllende info om ting, men kommer ikke på mer som er umiddelbart relevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå