Zpaderwolf Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har en Ford Transit Connect. Denne har en forholdvis hel vegg mellom kupeen og lasterommet (annet enn et lite vindu med gitter foran), og det gjør at varme slippes veldig dårlig bak i lasterommet. I og med at jeg har hunder der bak, så skulle jeg ønske å få det varmet opp litt fortere vinterstid. Jeg har ikke mulighet til å få montert en vanlig kupevarmer, da jeg ikke har noe sted for strømuttak der jeg parkerer (gatelangs, ikke egen parkering). Disse 12V kupevarmerne har jeg skjønt at ikke er noe vits. Veggen kan deles i to. Og jeg kan skru av den øverste delen. Dvs at jeg kunne i teorien ha byttet dette med et gitter. Men er det tillatt? Har hørt litt forskjellig meninger om akkurat den biten. Og om det er tillatt, hvor kan man få gjort slikt? Og er det noen som har noen andre alternativer til hvordan jeg kan få varmet opp lasterommet bedre? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ...andre alternativer til hvordan jeg kan få varmet opp lasterommet bedre? Du kan jo montere et slikt ekstra varmeapparat, og koble det sammen med det originale. Litt usikker på om det bør kobles i serie eller paralell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå