Børre Eirik Helgerud Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fiske minne fra i vår Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her var jeg på rett plass til rett tid! Noen ganger må man være heldig! Jeg behøvde ikke å kamuflere meg for disse bildene. Og det ble mange fine bilder av hele fiskeprosessen der Toppdykkeren fikk ned denne store fisken! Bildet er tatt håndholdt. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blinkskudd uten tvil. Dramatisk situasjon fra dyreverden som du her har foreviget. Flott med speilingen og den svake orange fargen som som kommer igjen på bakgrunden som er passe uskarp. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Flott gjengivelse av Toppdykker med fangst i nebbet! Veldig BRA utført! Terningkast 5 fra meg! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Et skikkelig blinkskudd!! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk skal dere ha!!! Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nydelig og flott "fanget" Herlige farger, god skarphet med flotte detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg