Tinee Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hei! Har er oppgave på skolen hvor jeg skal finne ut hvem som er sjef i TVNorge, men jeg finner det ikke ut Noen her som vet hvem det er, og/eller hvor jeg kan finne det ut? TRENGER SVART RASKT! På forhånd takk Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Harald Sigmund Strømme tror jeg han heter. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Denne type informasjon om bedrifter er det som regel flere gode kilder på. Første jeg pleier å gå etter er årsrapporten til bedriften. Den ligger vanligvis åpent på hjemmesiden, men jeg finner den ikke for tvnorge. Videre får du den viktigste informasjonen på firmaet på brønnøysundregisteret (brreg.no) For tvnorge finner du den informasjonen her Om du har behov for noe informasjon om regnskap og eierstruktur i tillegg finnes egne nettsider som tar opp sånne ting. Proff.no er en slik side. Den aktuelle informasjonen for tvnorge finner du her Konklusjonen er at toro3 har rett angående daglig leder. Endret 12. desember 2011 av valentino Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvem er det TVNorge sjefer med? Endret 13. desember 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå