Joachim_F Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 På Xbox 360 må du betale en symbosk sum. Les hele saken Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sweeeeeeeeeeeeeet! Bastion er kongebra! Anbefaler alle å spille det, et av de beste spillene jeg har spilt i år. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret . Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret . Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 er vedlig glad i sånne her spill men de siste jeg har spilt var ikke så bra. men bastion var noe av det beste jeg har spilt i år. når jeg plukket opp spillet på et lan, spilte jeg gjennom hele spiller non-stop og prøvde å få alle achivements og klare alle challanges Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret .Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess. Heldigvis fungerer PC slik at en fint kan plugge i for eksempel en Xbox360 gamepad og spille med den om en vil det. 4 Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Heter det ikke "symbolsk", ikke "symbosk"? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Digger bastion, fantastisk gameplay og stemning, samt herlig musikk som gir meg nostalgitripp fordi den minner sånn om firefly. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lenge lurt på om jeg skal kjøpe dette spillet til PC eller 360. Takket være Microsoft vet jeg nå svaret . Med tanke på at det er snakk om 80 microsoft points, som så og si er ingenting. Så mener jeg fortsatt at det er mest verdt å skaffe det til 360, da jeg mener at kontrollene er mer skreddersydd til en gamepad enn et keyboard. Men men, hver sin smak i guess. Prøvde demoen både på PC(m/kb) og 360(gamepad) og syns begge kontrolltypene kom til kort. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Heter det ikke "symbolsk", ikke "symbosk"? Nei, den må du lenger ut på landet med. :-) Godt å se at noen iallfall reagerte etter at den lå sånn på forsiden i mange timer. :-) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hm veldig bra tiltak, selvfølgelig. Men "Who Knows Where" er ikke det jeg liker best, akkurat. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 kan du kjøpe 80ms poeng da? Vis ikke er ikke prisen 80ms, men det nærmeste du kommer oppover. Vet ikke hvor lang ned MS lar deg gå. Men hos Bioware og Deres Bio crap poeng er det 400. Og vis MS har det samme så er prisen 400. 80 til spillet 320 får de gratis. (eller inntil man kjøper noe annet møll de vil selge deg..) Og da er da blir prisen her 30kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå