AVF Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tekken er tilbake med en spennende forundringspakke for fans. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kjøpte denne pakken for 180kr Lett verdt det da du får PS2 spillet Tekken Tag, demo av Tekken tag 2 med trofeer der også og Tekken Blood Vengeance Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blood Vengeance filmen handlet 90% om små jenters truser istedenfor kampsport. Alle kameravinkler var rettet mot truser og strømper gjennom hele filmen. Var skikkelig ubehagelig å se på. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blood Vengeance filmen handlet 90% om små jenters truser istedenfor kampsport. Alle kameravinkler var rettet mot truser og strømper gjennom hele filmen. Var skikkelig ubehagelig å se på. Wow 0,O dette må jeg sjekke ut !! 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kjøpte denne pakken for 180kr Hvor da? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blood Vengeance filmen handlet 90% om små jenters truser istedenfor kampsport. Alle kameravinkler var rettet mot truser og strømper gjennom hele filmen. Var skikkelig ubehagelig å se på. Filmen var ok men ikke noe mer. Men er enig med dir syn også, vinklingene blir liksom helt feil mange ganger og fikk også meg og reagere. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har Tekken Tag til PS2, men det hadde vært greit å ha det til PS3 også. Har liksom ikke vært så begeistret for Tekken etter 4-eren. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Kjøpte denne pakken for 180kr Hvor da? Amazon.co.uk når man velger Super Saver på fraktmetoden Endret 12. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dette her eller King of Fighters XIII ? Lenke til kommentar
AVF Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Blood Vengeance filmen handlet 90% om små jenters truser istedenfor kampsport. Alle kameravinkler var rettet mot truser og strømper gjennom hele filmen. Var skikkelig ubehagelig å se på. Ja, filmen har noe fan service, men det må man vel nesten regne med når det er japansk. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kjøpte denne billig fra Amazon. Har Tekken 6 fra før, men gode gamle Tekken Tag er jammen sant et mye bedre spill. Er mye mer morro med denne, og har inntrykk at det er med flere karakterer og "baner" i TTT. Anbefales! Når det gjelder filmen tror jeg ikke engang jeg orker å se den, Finnes det ikke en annen dataanimert Tekken-film fra før av? Vet i alle fall at det skal finnes en vanlig actionfilm basert på Tekken. Lenke til kommentar
Feskinger Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja, filmen har noe fan service, men det må man vel nesten regne med når det er japansk. Hvis du mener at amerikanerne er bedre, så jælp. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Nei, egentlig ikke Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For en pakke! Må kjøpes! Husker jeg pleide å team'e Jin og Yoshimitsu! Må nesten ha tekken tag 2 bare for historiens skyld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå