muummi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som har tips til et bra og greit redigeringsprogram som ikke er for avansert? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Photoshop Elements edit : må_lære_meg_å_hvilken_underforum_jeg_svarer_i Endret 13. desember 2011 av ThorEH Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 trakAxPC liker jeg veldig godt Gratis og veldig enkel å bruke. http://www.trakax.com/software/pc/ Lenke til kommentar
muummi Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Takker for svar Jeg har fått skaffet meg Premiere. Men har et lite problem. Når jeg har dratt videoklipp ned til den "timelinen" så følger ikke lyden med. Hvordan får jeg lyd på klippet? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har du åpnet Audio Timeline? Hvilket format type er video og audio? Har du haket av for audio i prosjekt spesifikasjonene? Post et screen shot av Elements når du har dratt video til Timeline hvor audio mangler. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Tror muligens det kan være filtypen som er feil. Filmklippene jeg har problemer med er av typen MTS. Hvis jeg f.eks bruker en wmv. fil så følger lyden med. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Photoshop Elements Tror du ikke han mener program for redigering av video, siden han er i dette forumet? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Aqualong, Selvsagt - jeg som gikk inn i tråden via siste oppdateringer, og dermed ikke oppdaget dette. Når det er sagt, Pinnacle har alltid vært min favoritt til enkel og grei videoredigering. Til de aller enkleste tingene, hva med Windows Moviemaker ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvor enkelt og avansert det bør være? Hvilke funksjoner trenger du? (Rettere sagt vil jeg prøve å finne ut hva som bare vil være i veien for deg) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Mac: iMovie Windows: Windows Movie Maker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå