Jan Erik Engan Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt tidlig en morgen ifjor vinter..eller var det i år..ihvertfall vinteren som var;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 En god komp som ville vært bedre med ett kutt nede opp til brygga på høyre side og ett tilsvarende kutt på himmelen.Synes også de røde punktene ble litt for røde. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 God stemning i billedet Jan. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 En god komp som ville vært bedre med ett kutt nede opp til brygga på høyre side og ett tilsvarende kutt på himmelen.Synes også de røde punktene ble litt for røde. Var inne på kuttet i bunnen..men så ville jeg så gjerne ha med den speilingen..litt farge tenkte jeg God stemning i billedet Jan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg