famileguff Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 HJELP Maskina jeg kjøpte på komplett virker ikke!! Tror det er noe galt med grafikkortet! Gainward Geforce 2 TI500 Når jeg slårn på er skjermen svart og power greia blinker. Vet at skjermen funker på andre maskiner!! Lenke til kommentar
Ferron Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei En kompis av meg har også problemer med sitt Gainward G3 Ti200. Han får meldinger om at kortet mangler display driver. Han bruker følgende komponenter sammen med kortet: -P3 450mhz -windows XP -128 ram Dette er en aptiva maskin som er 3-4 år gammel. Sorry at dette ikke er noe særlig til svar annet enn at Gainward G3 kan være litt vanskelige? Hvis du finner ut noe, kan det være interessant å høre om det. Ferron Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Test om cpu funker som den skal først. Hadde lignende problem her. Det viste seg at jeg hadde trykket ned klipsen på kjøleribba så hardt ned i hovedkortet at jeg hadde skrapet bort en ledning!!!!! Tror ikke det er skjermkortet sin feil, du har sikkert forsikret deg om det sitter godt i? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 problemet er nok at skjermkortet har sklidd litt ut av sporet sitt.dette er et vanlig problem dessverre. åpne opp kassa og dytt skjermkortet inn igjen bruk litt styrke da agp'en pleier og være litt trang. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Når du setter på strøm, skjer det noe i kassa? Starter vifter osv? Piper maskinen? Lenke til kommentar
famileguff Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Maskina piper engang Alle vifter funker untatt den på grafikkortet den funker kanskje i fem sekunder også blirn slått av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå