Boil In Bag Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Heisann Jeg har et headset (Logitech G35), der kabelen er veldig "flokete". Jeg har prøvd å gjøre den rett flere ganger ved å plugge ut USB-en å strekke kabelen ut og har prøvd hårføner, men ingenting ser ut til å fungere. Er det noen som vet hva som eventuelt kan gjøres? Det er veldig irreterende når kabelen er en svær floke, det er heller ikke bra for kabelen heller kan jeg tenke meg. Tar i mot alle mulige tips om hvordan rette ut en kabel. Takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Standard feil i å "rette" ut headset kable er at folk drar nedover kabelen for å presse den rett. Dette fører til at kabelen under plasten krøller seg mer og mer. Det vil fungere de første gangene du gjøre dette, men jo mer og mer du gjøre det, jo mer vrir kabelen seg inni. Tilslutt går det ikke mer, og enaste du kan egentlig gjøre er å kjøpe ny, eller klippe opp/fjerne plasten, så legge på nytt. Beste måten å rette ut headset kabel er å holde i den enene enden, og la den henge slik at den retter seg ut naturlig. Eller kjøp headset som har ny type kabletrekk som er dekket med stoff som hindrer at kablelen snurrer seg opp. Endret 12. desember 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Standard feil i å "rette" ut headset kable er at folk drar nedover kabelen for å presse den rett. Dette fører til at kabelen under plasten krøller seg mer og mer. Det vil fungere de første gangene du gjøre dette, men jo mer og mer du gjøre det, jo mer vrir kabelen seg inni. Tilslutt går det ikke mer, og enaste du kan egentlig gjøre er å kjøpe ny, eller klippe opp/fjerne plasten, så legge på nytt. Beste måten å rette ut headset kabel er å holde i den enene enden, og la den henge slik at den retter seg ut naturlig. Eller kjøp headset som har ny type kabletrekk som er dekket med stoff som hindrer at kablelen snurrer seg opp. Så hvis jeg henger opp headsettet i noen timer så vil kabelen bli rett? Endret 12. desember 2011 av Boil In Bag Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Nei, skaden er allerede gjort. Jeg nevnte å la den "falle" ut naturlig ved å la den henge i luften, er den måten du skulle egentlig gjort det. Endret 12. desember 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, skaden er allerede gjort. Jeg nevnte å la den "falle" ut naturlig ved å la den henge i luften, er den måten du skulle egentlig gjort det. Så, den blir ikke noe bedre i det hele tatt ved at jeg henger den opp :O? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå