lknight Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Som emnetittelen tilsier, så spør jeg etter vanskeligste OG letteste boss (kan være alt ifra mini-boss -> hovedboss -> vanlig monster/mob) samt vanskeligste og letteste spill. Du kan nevne 2 eller 3 hvis du har så mange... For meg blir det: Vanskeligste... Boss = Red Falcon's Brain (Contra 3: Alien Wars) og Mushihimesama Futari (God Mode). 2 av de desidert vanskeligste bossene jeg har vært borti. Game Over hele veien. Enkelt og greit. Kan også nevne Tonberry fra Final Fantasy som vanskeligste vanlig mob/monster å forholde seg til.. Spill = Journey of Silius, Ninja Gaiden-serien, Turtles II og Ghouls & Ghosts-serien. Vanskelige og irriterende spill å fullføre på hard/ultra modes. Letteste... Boss = Mr. X (Kung Fu). Hva kan man si? 2x jump kicks og han er dau. Tar 2-3 sekunder. Bokstavelig talt. Spill = Turtles IV og Super Street Fighter 2. Stort enklere blir det ikke, selv på høyeste vanskelighetsgrad, spesielt førstnevnte. Hvem er DINE utvalgte? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Letteste boss: må være siste på BF3. Alt man trenger å gjøre er å trykke: E-RMB-Space (har ca et sekund på hver knapp, og det blinker stort på skjermen hvilken knapp man skal trykke på.) Vanskligeste boss, hmmm, tidlig versjon av Ragnaros var hard, ellers kommer jeg ikke på noen. Det er nok mest fordi det er så lenge siden jeg har spilt et spill som har hatt en "siste boss" Letteste spill: Alle AAA FPS spill som har kommet siste 5? årene. Vanskligeste: Teenage mutant hero turtles (Nintendo 8bit), Final fantasy (husker ikke nummer), Zelda Okarina of time. (Fant aldrig den tingen nedi det vann templet ) Endret 12. desember 2011 av kule-ku Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Husker jeg slet godt med sistebossen i XIII. Kommer ikke på noen andre i farten. Det som dog er veldig frustrerende er bosser som spawner hjelpere og/eller healer seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå