Skurupu Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ekstraarbeid som hadde vært verdt det, spør du meg. Elder Scrolls: Arena fra 1994 hadde kamp fra hesterygg. Derfra og frem til i dag har Bethesda jobbet med å strippe valgmuligheter fra spillene sine, og heller strømlinjeforme de som er igjen. Dumt valg for meg personlig, men en økonomisk genistrek. Dessverre. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hestene er temmelig ubrukelige her ja, jeg kan jo gå fortere til fots. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tror hester var noe av det siste de implementerte og det kan virker som litt hastverksarbeid. Hvorfor i alle dager kan jeg ikke bruke hesten som pakkesel når jeg kan bruke companions til det? hadde vel isåfall vært mer naturlig om det var omvendt. Og dette som er nevnt at man ikke kan skyte ifra hesteryggen samt at man bruker en halvtime på å komme seg ned, dvs at alle fiender har rukket og kommet seg helt bort og står og slår på deg mens du kravler deg ned... upraktisk. Men kommer vel en mod for slike ting som det gjør til alt annet Samt companions skulle kunnet sitte på samme hest som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå