AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Halo forum gjengen, eg har fått et problem! Eg skal ta det kort, for litt siden ble jeg sammen med ei jente, og jeg liker henne så godt at jeg vil kalle det forelsket, jeg er 15 år nå, så det er ikke noe serriøst voksenforhold, enda hvertfall. Men uansett, vi har god sex og alt det, problemet er at jeg vil bare ha henne og hun vil at eg skal pule alle andre jenter! Hun vil at jeg skal vere den store og sterke som alle vil ha, nesten som en konge og en dronning, at eg er kongen og hun dronningen også skal eg da ha sex med alle slavene eller noe. Uansett så vil ikke jeg det, og jeg vil ikke ta det opp med henne for da blir hun sikkert sur Hva skal jeg gjøre??? Postet av anonym: 73837854a36425716936844035ce3b99 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 12. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2011 Gotta catch'em all! Haha, dette må være det merkeligste problemet jeg har sett. Siden du ikke ønsker det selv, så burde det vel egentlig ikke være noe problem med det. Du bestemmer over deg selv, så ta det opp med hun. 11 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Om ikke dette er trolling så er mitt eneste forslag at du enten er med på leken eller driter i henne. Eventuelt la henne leve i den tro at du faktisk gjør det, men allikevel ikke gjør det. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 12. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2011 BECOME A KING. 15 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Im calling troll on this one. 6 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Im calling troll on this one. Støtter den! Hvis det ikke er trolling er det noe av det mest idiotiske problemet (hvis man kan kalle det for det?) jeg har hørt om. Hvorfor være sammen med henne hvis du kan pule rundt på alt annet som en konge (WTF? )? Det kommer vel til det punktet hvor hun gjør det slutt fordi hun kan si: "Du har vært utro!". EDIT: "så det er ikke noe serriøst voksenforhold" - Det skal være sikkert og visst Endret 12. desember 2011 av Nickless Lenke til kommentar
Populært innlegg -Léon- Skrevet 12. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2011 Drømmedame for umodne guttunger. 10 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 hun har vel vært utro, og sier derfor at du kan være utro så at hun kan lette på samvittigheten. 8 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 15år gamle jenter Hun er umoden og 15 år, og vil at folk skal se på deg som den playeren, fordi hun tror at dette løfter hennes status. Kult på ungdomskolen og videregående, taperfaktor siden. 6 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Don't feed the troll. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 12. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. desember 2011 ... og hun vil at eg skal pule alle andre jenter! Vil alle andre jenter pule med deg da? Geir 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Takker for svar forumgjengen! Det ser ikke ut som dere skjønner problemet, jeg vil ikke dette, men hun vil det, ser at en skrev at kanskje hun og har vert utro og da får eg lyst å spørre henne, men hun er jo fantastisk så eg vil ikke miste henne heller Hjelp! Postet av anonym: e3d82f31d5cbf6715e2e95f7532aa7a5 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Om du ikke takler væremåten hennes så dropp henne. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 15år gamle jenter Hun er umoden og 15 år, og vil at folk skal se på deg som den playeren, fordi hun tror at dette løfter hennes status. Kult på ungdomskolen og videregående, taperfaktor siden. Bare på ungdomsskolen etter min mening. Dette er bare lame, ikke hør på henne du, trådstarter. Please, hun er bare umoden. Hun vil at alle skal ville ha deg, men så er det nettopp HUN som er sammen med deg, og det får henne til å føle seg bra.. Ja, logikken er helt utrolig.. Tenk litt over om hun er verdt å være sammen med, hun virker veldig umoden. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg har en slags likedan lek med min kjæreste, og ingen av oss er umoden akkurat, hun er 20, jeg er litt eldre (røper ikke alderen min her) Du burde gjøre det, kanskje hun slår opp med deg hvis du ikke gjør det? kan godt hende hun gjør det. Endret 13. desember 2011 av Yoshii Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde sjekket ut moren hennes , lett 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Altså, jeg er fremdeles usikker på om du er seriøs - man vet aldri med 15-åringer og deres problem. Men uansett, se på det slik: 1 - Du unngår å gjøre det. Du trosser hun, men viser at din egen viljestyrke og trofasthet er sterk. 2 - Du puler alle kvinnfolka du kommer over. Dette fører til enten: 2.1; Hun blir fornøyd. 2.2; Hun blir sjalu, og slår opp med deg. Og hva skjer hvis hun slår opp med deg? Jo, da sitter du igjen med et rykte om at du puler alt og alle selv om du har kjæreste. Da spesielt hvis du gjør dette med personer i nærområdet (rykter sprer seg). Hvem vil da være kjæreste med en som har rykte på seg å være utro? Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hvis du gjør dette, tror jeg dette er noe dere begge kommer til å angre på hvis dere fortsatt er sammen om noen år. Men ikke alltid det er tilfelle når man er 15 år! Forresten; Hvis du hadde sagt ja til oppdraget, hadde du fått alle jentene på skolen da? Endret 14. desember 2011 av RuneKO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå