iDovakhiin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei, jeg har den nyeste versjonen av MacBook Pro og kjøpte meg i går en HDMI-inngang til Mac. Hver gang jeg kobler til HDMI, og skal se ting på TV'n, så får jeg først veldig bra bilde, men så plutselig bytter skjermen over til noe "hybridlignende farger". Det virker som om TV'n eller Mac'n ikke vet hvilke innstillinger det skal være, så den bytter hele tiden. Utrolig irriterende. Var ikke akkurat gøy å se fotballkamp når bildet bytter hele tiden. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? På forhånd, TAKK! Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Regner med du har prøvd å bytte mellom ulike oppløsninger og refreshrater under skjerminnstillinger ? Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Regner med du har prøvd å bytte mellom ulike oppløsninger og refreshrater under skjerminnstillinger ? Jepp. Har prøvd alt mulig inne på systemvalg-skjermer. Mellom 5-10 minutter, så skjer det samme hver gang. Virker som om den plutselig ombestemmer seg og at fargene ikke fungerer. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sikkert dårlig svar, men vert å prøve. Bytte mellom like/ulike sjermer. At sjermene er like eller om de stiller seg "på siden av hverandre". Bytte inngang på TV`en Lenke til kommentar
iDovakhiin Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Ja, har prøvd det, men Det virker som om det skjer på begge del. Men hvis jeg har like skjermer tar det lenger tid før det "hybride" bilde kommet. Skal jeg klage til edbergen eller noe? Er jo helt latterlig dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det høres litt ut som dårlig kontakt mellom TV og Mac. Om du har en mDP til HDMI adapter så ville jeg prøvd en annen HDMI-kabel, om det gir samme resultat så ville jeg prøvd på en annen TV, om det er samme problem der så ville jeg prøvd en annen adapter, eventuelt testet adapteren på en annen enhet. Det burde peke deg i retning av hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå