Spillredaksjonen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sjekk hva som er dagens premie. Les hele saken Lenke til kommentar
igxx Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 har faktisk sykt lyst på football manger! men enda ikke fått tid/råd til å kjøpe det, også sonic høres svært interessantut så vi får bare kryssefingrene og ønske de andre deltakerne lykke til <3 (faktisk en quiz jeg ikke måtte på Internett for å finne ut) Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har faktisk det (Første) Sonic Spillet stående hjemme. Hmm, blir interesangt og se hvordan denne går, Spørsmål to var litt vrien, siden jeg ikke er fotballinteresert.. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hehe, kunne virkelig tenkt meg både Shogun 2 og Sonic Generations Football Manager 2012 jeg litt mer lunken til.. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Med spørsmål 2 så håper jeg det menes hvilket spill Sonic i det hele tatt var med i. Om det menes noe annet er det en litt dårlig formulering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå