Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til legen med trang forhud etc.

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med både trang forhud og kort streng (yay), og har alltid trodd at det ikke var stort mye å gjøre med det. Etter å gjort litt research her og andre kilder så virker det som en tur til legen og en liten operasjon er så å si alt som skal til.

Første steg er da å skaffe time hos legen. Dette er da noe jeg har aldri gjort selv. Hvor mye spør resepsjonisten om? Jeg føler det blir veldig pinlig å måtte forklare mine penis problemer til en resepsjonist, hva kan jeg si om hun spør om årsak bak besøket?

Hvor mye sånn ca. vil dette besøket koste? Og om det blir operasjon etc. hvor mye vil det komme på alt i alt?

Kanskje det er noen som har gått igjennom dette som kan dele sin erfaring?

Postet av anonym: 71f8e9686a65974d8d46f2eccc48c2ad

Postet av anonym: 71f8e9686a65974d8d46f2eccc48c2ad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun legen som får vite hva som er problemet, når du selv forteller han det. Et vanlig legebesøk koster vel rundt 200 hvis du ikke har frikort. Hvis en forelder har frikort og du er under en viss alder (16 tror jeg) så er det gratis.

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Hvor mye spør resepsjonisten om? Jeg føler det blir veldig pinlig å måtte forklare mine penis problemer til en resepsjonist, hva kan jeg si om hun spør om årsak bak besøket?

Dette er en helt vanlig utfordring og helt naturlig, så det er egentlig ingenting å skjemmes over. Vil du ikke si noe til resepsjonen, så gjør du heller ikke det. Du sier du vil ha en time, enkelt og greit. Spørres det om grunn, så sier du bare det er noe du vil drøfte/undersøke med din lege - verre er det ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...