Gå til innhold

[Løst] Får ikkje installert operativsystem!

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hei, har eit problem eg rett og slett ikkje har peiling på. Etter at eg kjøpte ny maskin fekk far min den gamle pcen. Windows 7 blei reinstallert, men eg valde å installere på nytt etter problem (glømte aktivering bl.a....). No får eg verken installert windows eller ubuntu!

Eg får enten feilmeldinga 0xC0000005 i starten av installasjonen, eller 0x80070570 litt seinare. Eg har prøvd med både DVD og minnepenn, uten suksess. Eg har plugga harddisken inn i mi eiga maskin, og testa DVD-disken der. Installasjonen gjekk smertefritt! Så både harddisk og installasjons-dvden må jo vere i orden. Eg resetta derfor CMOSen til problemmaskina, men dette funka ikkje. SATA-modus er IDE, har prøvd både "compatible" og "enhanced" mode.

Eg har og prøvd å installere ubuntu, både frå cd og minnepenn. Får samme problem; ikkje tilgang til required files... Tenkte å kjøra memtest i morgon.

Råd og tips, ja takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Det funka ikkje så bra... Etter å ha endra til ahci-modus kom eg ikkje inn i bios ein gong. Prosessen stoppa på auto-search for ahci-devices... måtte resette cmos igjen for å kunne i det heile tatt komme inn i bios.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Ja, booter frå plata, formaterer og installasjonen startar, men etter ca. 20% blir det avbrutt med feilmelding

0x80070570

. Installasjonen gjekk smertefritt på min andre pc, på samme harddisk med samme installasjons-plate. Hovedkortet er sannsynligvis kaputt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...