Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei, har eit problem eg rett og slett ikkje har peiling på. Etter at eg kjøpte ny maskin fekk far min den gamle pcen. Windows 7 blei reinstallert, men eg valde å installere på nytt etter problem (glømte aktivering bl.a....). No får eg verken installert windows eller ubuntu! Eg får enten feilmeldinga 0xC0000005 i starten av installasjonen, eller 0x80070570 litt seinare. Eg har prøvd med både DVD og minnepenn, uten suksess. Eg har plugga harddisken inn i mi eiga maskin, og testa DVD-disken der. Installasjonen gjekk smertefritt! Så både harddisk og installasjons-dvden må jo vere i orden. Eg resetta derfor CMOSen til problemmaskina, men dette funka ikkje. SATA-modus er IDE, har prøvd både "compatible" og "enhanced" mode. Eg har og prøvd å installere ubuntu, både frå cd og minnepenn. Får samme problem; ikkje tilgang til required files... Tenkte å kjøra memtest i morgon. Råd og tips, ja takk! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har du prøvd å endre SATA modus til AHCI? Endret 11. desember 2011 av Trainman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det funka ikkje så bra... Etter å ha endra til ahci-modus kom eg ikkje inn i bios ein gong. Prosessen stoppa på auto-search for ahci-devices... måtte resette cmos igjen for å kunne i det heile tatt komme inn i bios. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Regner med du starter maskin fra plata, formaterer harddisken og innstallerer derfra? Har du gyldig kode? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, booter frå plata, formaterer og installasjonen startar, men etter ca. 20% blir det avbrutt med feilmelding 0x80070570 . Installasjonen gjekk smertefritt på min andre pc, på samme harddisk med samme installasjons-plate. Hovedkortet er sannsynligvis kaputt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Var visst minnet som var problemet! Prøvde med RAM frå ein annan pc, og installasjonen gjekk fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå