iRavi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Ja, som de fleste sikkert har fått med seg har altså Metal Gear Solid: Rising blitt til Metal Gear Rising: Revengeance. Det er ikke bare tittelen som er annerledes. Utvikleren er en helt annen enn det vi visste fra før av. Nå er det Platinum Games, bak spill som Bayonetta og Vanquish som skal utvikle spillet. Traileren fra E3 2010: Traileren annonsert i natt: http://www.youtube.com/watch?v=T7AHpAByUr4 Så hva er ditt syn på dette? Er dette Metal Gear slik som det burde være? Hva synes du om at en annen utvikler får prøve seg i serien? (Mitt syn ser du i et innlegg lengre ned, og det er langt fra positivt til dette.) Endret 11. desember 2011 av iRavi Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stor fan av begge spillene så ja kansje en bra ting dette lover utrolig godt for den dulle serien med litt nytt blod Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Min personlige mening er nok en del annerledes sammenlignet med din, samco. For å være helt ærlig så hatet jeg det jeg nettopp så. På E3-traileren var gameplayet veldig tøft og ikke så veldig overdrevent. Spillet så faktisk veldig bra ut. Så får jeg se neste trailer. For noe møl. Cheesy musikk i traileren, irriterende skrift som kommer opp hele tiden. Sinnssvak overdrevent. Da Raiden løftet og kastet en Metal Gear milevis unna fikk jeg lyst til å grine. Da traileren var ferdig, grein jeg som en liten unge. Her har vi ventet siden 2008 på et nytt Metal Gear Solid, og endelig skal det komme et nytt spill, men så skuffer de så mye som det går mulig å skuffe. Ikke f*** om jeg skal ha det skvipet der. Jeg vil ha Metal Gear Solid, ikke noe forbannet Metal Gear Rising: Revengeance. Og hvorfor i all verden heter det "Revengeance"?!?!?! Har de røyka sokkene sine?? Edit: Jeg vil bare slenge på et par kommentarer fra IGN. Tydeligvis flere som deler mine tanker om denne saken. "I was sold with the first trailer, but with this trailer I am now unsold." "CHEESIEST. COMMERCIAL. EVER." "I just watched it and it looks horrible, absolutely horrible. That was not metal gear....that was a generic hack n slash made by another company and now begins the long wait for mgs5" Endret 11. desember 2011 av iRavi Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Friskt og kjappt gamplay herlig Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Friskt og kjappt gamplay herlig Har du spilt de andre Metal Gear Solid-spillene? I så fall, vil du kalle dette et spill av den serien? Hvorfor i all verden lager de dette spillet når det i over tjue år har handlet om Stealth? Kunne ikke heller Platinum Games ha prøvd seg på Ninja Gaiden istedenfor å ødelegge Metal Gear Solid? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Metal Gear serien ble død og begravet etter Sons of Liberty. Syns Snake Eater var helt elendig, husker man landet i en tett jungel og man hadde en sti som strakk seg hele 2cm som man MÅTTE følge. Alt var så stivt og kunstig. Alt dette fortsatte i MGS4, riktignok med mye bedre grafikk. Men gameplayet er så på trynet at hva skal man si. Splinter Cell er et stealth spill gjort riktig og realistisk, ikke metal gear. Asiatiske utviklere har altfor lett med å overdrive med roboter og merkelig historie. Med Revengeance har dem spist enda mer sopp enn tidligere tydeligvis, ser ut som en enda verre utgave av ninja gaiden. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Splintercell har altid vært det beste stealt spillet for meg Mgs sin chessy humor har aldri falt meg i smak Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det blir nok et morsomt spill, men jeg synes det blir feil å legge det i samme univers som MGS. For all del, Raiden har mye power i seg i MGS 4, men han slet nok med geckoer, så å kaste en Metal Gear (uten problem) slik, det ødelegger mye av historien som ALLEREDE er skrevet. Jeg var egentlig solgt ved første teaser, Raiden er da en grei person, spesielt i MGS4. Håpet å se hva som skjedde med han etter Big Shell. Kanskje flashbacks til barndommen hans, oppdrag for Big Mama osv. Her er det masse å ta av. Nei, jeg kjøper det nok, men jeg forventer en super-cheesy spin-off, ikke Hideo-drama som jeg elsker. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Metal Gear serien ble død og begravet etter Sons of Liberty. Syns Snake Eater var helt elendig, husker man landet i en tett jungel og man hadde en sti som strakk seg hele 2cm som man MÅTTE følge. Alt var så stivt og kunstig. Alt dette fortsatte i MGS4, riktignok med mye bedre grafikk. Men gameplayet er så på trynet at hva skal man si. Splinter Cell er et stealth spill gjort riktig og realistisk, ikke metal gear. Asiatiske utviklere har altfor lett med å overdrive med roboter og merkelig historie. Med Revengeance har dem spist enda mer sopp enn tidligere tydeligvis, ser ut som en enda verre utgave av ninja gaiden. Er det et spill i serien der gameplayet er realistisk, så må det være Snake Eater, som du tydeligvis hater. Personlig synes jeg det er det beste spillet i serien og spillet med den beste historien. Gameplayet har alltid vært genialt og sammenligner man med MGR: Revengeance så er Revengeance noe helt annet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Metal Gear serien ble død og begravet etter Sons of Liberty. Syns Snake Eater var helt elendig, husker man landet i en tett jungel og man hadde en sti som strakk seg hele 2cm som man MÅTTE følge. Alt var så stivt og kunstig. Alt dette fortsatte i MGS4, riktignok med mye bedre grafikk. Men gameplayet er så på trynet at hva skal man si. Splinter Cell er et stealth spill gjort riktig og realistisk, ikke metal gear. Asiatiske utviklere har altfor lett med å overdrive med roboter og merkelig historie. Med Revengeance har dem spist enda mer sopp enn tidligere tydeligvis, ser ut som en enda verre utgave av ninja gaiden. Enig. Storkoste meg med første MGS, og kanskje enda mer i MGS2 (gameplayet, liker storyen i MGS1 bedre, og jeg er lite fan av Raiden), men etter MGS2 har jeg ikke giddet. MGS3 falt ikke i smak, og derfor ble det aldri til at jeg kjøpte MGS4. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Damn mye whining. Dette her ikke MGS dette er MGR. Live with it, its a different game. Selfølgelig er det jo spin off! Syns det blir morro! Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Damn mye whining. Dette her ikke MGS dette er MGR. Live with it, its a different game. Selfølgelig er det jo spin off! Syns det blir morro! Jeg er smertelig klar over at dette er en spinoff of har vært klar over det hele veien. Men så var jo forventningene mine etter gameplayet jeg så E3 2010, ikke dette ultraoverdrevne skvipet vi ble servert i natt. Har du tenkt på at Raiden så vidt klarte med et par geckoer i MGS 4 og nå knuser han en Metal Gear uten å svette? hvordan kan de gjennomføre det når de vet hva som har skjedd tidligere i serien? Blir jo altfor teit at han plutselig skal mose en Metal Gear i dette spillet og så vidt ta et par geckoer i MGS 4. Samtidig må jeg si at miljøene i traileren var svært monotone, repeterende og kjedelige. Hva med litt fantasi? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Damn mye whining. Dette her ikke MGS dette er MGR. Live with it, its a different game. Selfølgelig er det jo spin off! Syns det blir morro! Jeg er smertelig klar over at dette er en spinoff of har vært klar over det hele veien. Men så var jo forventningene mine etter gameplayet jeg så E3 2010, ikke dette ultraoverdrevne skvipet vi ble servert i natt. Har du tenkt på at Raiden så vidt klarte med et par geckoer i MGS 4 og nå knuser han en Metal Gear uten å svette? hvordan kan de gjennomføre det når de vet hva som har skjedd tidligere i serien? Blir jo altfor teit at han plutselig skal mose en Metal Gear i dette spillet og så vidt ta et par geckoer i MGS 4. Samtidig må jeg si at miljøene i traileren var svært monotone, repeterende og kjedelige. Hva med litt fantasi? Kanskje det ble mye hype..jeg vet ikke jeg. Blir nok bedre etter vi har sett litt mer. PS: Syns miljøene i MGS spillene er ganske montone, repeterende og kjedelige. Men sneaky sneaky er morro. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det eneste virkelig gode Metal Gear er Snake Eater, og det kommer det til å fortsette å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg har aldri prøvd noen av spillene i serien. det ser gøy ut å hakke folk i småbiter, men det hele hadde en for høy jappse faktor. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg har aldri prøvd noen av spillene i serien. det ser gøy ut å hakke folk i småbiter, men det hele hadde en for høy jappse faktor. Å unngå japse-faktor er ingen unnskyldning for å unngå godt gameplay. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spillet så ihvertfall bedre ut nå enn den forrige traileren. Forrige gang så det virkelig stivt og uferdig ut, og helt uinteressangt ut for min del. Nå så det ihvertfall litt sprekt ut og virker som det har fått litt særpreg. Men samtidig ser en jo rester av Vanquish og Bayonetta der, så om det egentlig er særpreg eller bare rester er ikke helt godt å si. Forferdelig design på Raiden var det nå etter min mening. Bayotetta var ihvertfall briliant så pga det er jeg litt interessert i dette spillet. Håper bare vi snart får Bayo2! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Spillet så ihvertfall bedre ut nå enn den forrige traileren. Forrige gang så det virkelig stivt og uferdig ut, og helt uinteressangt ut for min del. Nå så det ihvertfall litt sprekt ut og virker som det har fått litt særpreg. Men samtidig ser en jo rester av Vanquish og Bayonetta der, så om det egentlig er særpreg eller bare rester er ikke helt godt å si. Forferdelig design på Raiden var det nå etter min mening. Bayotetta var ihvertfall briliant så pga det er jeg litt interessert i dette spillet. Håper bare vi snart får Bayo2! E3 2010 traileren var jo et mesterverk da. Spillet så faktisk ut som et interessant konsept, men Kojima ga vel rett og slett opp på det konseptet. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) E3 2010 traileren var jo et mesterverk da. Spillet så faktisk ut som et interessant konsept, men Kojima ga vel rett og slett opp på det konseptet. For meg så det stivt og udefinert ut, en kunne se det var på et virkelig tidlig stadium og at de ikke hadde funnet ut hvordan de skulle bruke den der kutt alt greia i selve gameplayet. Må nok være en liten nedtur for Kojima Producitons at de faktisk måtte hente inn en annen utvikler for å faktisk få et spill ut av det. Endret 13. desember 2011 av Santar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå