Maria1990 Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Har dere noen gode råd for å få huden til ikke å se tørr ut? Jeg har i utg.pkt ganske tørr hud; og det hjelper egentlig ikke at jeg bruker fuktighetskrem heller. Jeg sminker meg, og da ser det heller egentlig ikke noe bedre ut... Noen generelle råd? Takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Prøvd spenol? Har brukt denne selv, og har svært god erfaring med den. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Om huden din ser tørr ut er det fordi den er tørr. Prøv deg frem med forskjellige fuktighetskremer, fettbasert, vannbasert etc. , men det beste er sikkert å forhøre deg med en dermatolog. Eller hudpleier. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Gener er selvfølgelig helt sentralt. Men utover det spiller søvn, kosthold og livsstil en stor rolle. For mye sminke er jevnt over ikke spesielt bra for huden. Og generelt er det viktig at fuktighetskremen du bruker ikke inneholder parfyme og diverse kunstige tilsetningsstoffer. Ellers kan det å dusje ofte (dvs, flere ganger om dagen) være med på å tørke ut huden. Stress er heller ikke spesielt bra. Endret 12. desember 2011 av blured Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg liker når huden min ser matt ut, så lenge den er ren.. Men hvis du sliter med at det ser for matt ut, så kjøper du deg en god rensegel og en fett hudkrem. Krub ol pleier å gi litt matt følelse, mens fette kremer gir litt mer oljete glans i huden. Jeg kan ikke bruke for mye fete kremer fordi jeg får så lett uren hud. Men hvis du ikke sliter med det, så kjøper du deg en god og litt fett funktighetskrem. Dagligvarebutikker pleier å ha hudkremer som funker fra f.eks Vaseline intensive care. Bruker den etter barbering og skrubb, funker bra.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ikke bruk Spenol i hvert fall, det er ingen ansiktskrem. Finn deg en god ansiktskrem som inneholder vitamin C, E og A. Bruk gjerne hudpleieprodukter daglig også, samt eksfolierende krem og ansiktsmaske en gang i uken. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Hei! Har dere noen gode råd for å få huden til ikke å se tørr ut? Jeg har i utg.pkt ganske tørr hud; og det hjelper egentlig ikke at jeg bruker fuktighetskrem heller. Jeg sminker meg, og da ser det heller egentlig ikke noe bedre ut... Noen generelle råd? Takk! Kjøp narturlige hud produkter som ikke inneholder glycerin eller sprit, så kommer huden til og bli fin. kjøp helst produkter ifra india/thailand dem lager narturlige produkter. her i norge finner du bare kremer med giftige alkohol prdukter i som hjelper en stund men etter en tid så tørker det ut huden, det fungerer på samme måte som medesiner, hjelper bra i begynnelsen men i slutten så gjør det problemene verre. Søk på google etter nettshopper som selger narutlige produkter. Aloe vera er ett bra produkt (som ikke inneholder glycerin eller alkohol (les på baksiden av produkten) Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Kan anbefale produkter fra LUSH! Fikk noen prøvegreier og man merker resultater allerede fra første rens av hud og fuktighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå