Gå til innhold

BK: Pass deg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øverste 2/3 av bildet står seg veldig så bra synes jeg. Nederste delen blir nok altfor mørk her og trekker ned det samlede inntrykket. Synes dog du her framviser en grei og spennende bildevinkel! God 3'er! :)

Som sagt i beskrivelsen, så er det lysare på skjermen eg har redigert på. Skal begynne å bruke histogrammet for å sjå mørke og lyse parti. Fargane ser litt forskjellig ut på nett i forhold til fila på harddisken, også.

Takk for tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar

Bildet er alt for mørkt nederst, ser du sier at bildene er forskjellig fra din skjerm til du legger de ut.

Jeg hadde det samme problemet, gå inn på forum å se innleget jeg har skrevet inn, fikk noen gode tips der som ordnet alt. Kort fortalt så må bildene legges ut i srgb. men se innlegget så får du god informasjon av folk som har greie på den slags. :)

Lenke til kommentar

Bildet er alt for mørkt nederst, ser du sier at bildene er forskjellig fra din skjerm til du legger de ut.Jeg hadde det samme problemet, gå inn på forum å se innleget jeg har skrevet inn, fikk noen gode tips der som ordnet alt. Kort fortalt så må bildene legges ut i srgb. men se innlegget så får du god informasjon av folk som har greie på den slags. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1398345

Lenke til kommentar

Bildet er alt for mørkt nederst, ser du sier at bildene er forskjellig fra din skjerm til du legger de ut.Jeg hadde det samme problemet, gå inn på forum å se innleget jeg har skrevet inn, fikk noen gode tips der som ordnet alt. Kort fortalt så må bildene legges ut i srgb. men se innlegget så får du god informasjon av folk som har greie på den slags. :)

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...