Eved Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) HEI! Jeg skal arrangere 2 leker. Kort fortalt går den ene ut på å åpne julegaver og den andre pakke inn, bare med noen vrier. Trenger tips til gjenstander man kan bruke til å åpne en julegave. alt mellom himmel og jord, men må være mulig å anskaffe! Ting jeg har hittil: Kniv, sag, gaffel, drill, saks, "miksmaster" osv.. Må mest bare være morsomt å se på. også lurer jeg på om noen vet om noe som er vanskelig å pakke inn, men ikke for stort. mitt forslag hittil er en mellomstor julestjerne. Noen bedre forslag?? Takker for svar!! Endret 11. desember 2011 av ewlon Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 En buss er vanskelig å pakke inn, eller enda bedre en traktor. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Diverse krukker, boller og potter kan iblant være vriene! Ellers kan type kjøkkenartikler som sleiver, visper og vannmugger skape frustrasjon. Ikke mange tipsene, men det var det jeg tok fra toppen av hodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå