schneidig Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har nå hatt DT770 pro 80ohm i ca 3år og den har sluttet å funke. Så nå har jeg tenkt på å oppgradere til et nytt og bedre headsett til maks 2.500 Har meget lyst til å fortsette være eier av Beyerdynamic, men er åpen for nye forslag. Så litt på Fanny Wang 3001 og ble nysgjerrig på den, men kan ikke så mye om den. Noen krav: Skal ha god bass brukes mye til film holdbart realistisk lyd gjerne høy ohm, med tanke på at headsettet skal hovedsakelig brukes hjemme fordel hvis det har støyreduserende, bassforsterker knapp som gjør at den får ekstra bass, trådløs. Men ikke nødvendig. Har også lyst på en forsterker ved siden av som klarer å drive headsettet fullt ut. Innenfor forskerkere er jeg helt blank, den skal kunne drive headsettet enkelt og greit, så bra som mulig =) pris skal være ca maks 1.500 Takker for svar Endret 11. desember 2011 av schneidig Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Kan være jeg tar helt feil nå, men er det ikke litt vansklig å ha forsterker til et trådløs headsett? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hva mener du med " God Bass" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå