HavnVegard Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei alle sammen.. Jeg har nå lyst til å få meg en PS3-konto. Noen her som har noen forslag til hvilken brukernavn jeg kan bruke? >> Om dette kan hjelpe så spiller jeg jo helst da Fifa, Bilspill og GTA. Jeg takker for svar om jeg får noen i det hele tatt.. Jeg takker stort på gode forslag eller mange forslag... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 hva med zZzZZtrixschoth3rZzzZZzz? neida,ta et vanlig navn, hvorfor ikke ta navnet som du bruker her på forumet? Lenke til kommentar
HavnVegard Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg gidder ikke å bruke navnet som jeg bruker her på forumet, fordi det er navnet mitt. Og jeg angrer også litt på hvorfor jeg har navnet mitt omvendt når jeg har en bruker på Diskusjon.no.. Men den husker jeg ikke passordet til... Så husker ikke eposten heller. Men har lyst på et virkelig godt brukernavn som jeg kan bruke til PS3 Online <3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Mariekjeks Lommebok VitusApotek Kulepenn Evt bruk et navn på/fra en sang, en film, et spill eller noe annet du er interessert i. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kontorstol Plastikkfat Tv-bord Lampeskjerm Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen forslag: Beer&cokkies PitbullVegard No®way V-man RedGhost BirdyBirdy-nam-nam Men har ingen aning om de er ledige. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forslag: Erik_Sjon Lydia_Nalen Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen forslag: AlGoreTex Seedlinger FiFaen SockStar SockStarNORTH VeggieBurgerWithBacon Smegmatic GameBot2000 TravisPickle VortexNitron EquiTox Polygonist DirkWolframMacTucker Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg gidder ikke å bruke navnet som jeg bruker her på forumet, fordi det er navnet mitt. Og jeg angrer også litt på hvorfor jeg har navnet mitt omvendt når jeg har en bruker på Diskusjon.no.. Men den husker jeg ikke passordet til... Så husker ikke eposten heller. Men har lyst på et virkelig godt brukernavn som jeg kan bruke til PS3 Online <3 Du kan sende PM til en moderator på diskusjon.no, så kan han endre navnet ditt. Mvh Quattro123 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Tjah. Hva med ManCity4ever? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Matpakke, Lefse eller Ordbok? Bare ligg unna fjortisnickene, så kan du ikke gjøre så mye feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå