monicalt Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg kjøpte en Samsung RV515 for ca 3 uker siden. Den har vært helt fin, inntil noen dager siden. Da jeg skulle slå den på så kom den til "starter windows", og den sto fast der :/ jeg prøvde å "reparere" den med windows oppstartsverktøy men den klarte ikke å rette feilen. Jeg måtte da tilslutt ta "fullstendig gjenoppretting". Så igår skjedde det igjen. Men nå får jeg ikke gjort noen ting. Verken gå inn på samsung recovery manager, starte sikkerhetsmodus, eller formatere den via CD'en som fulgte med. Alt bare stopper opp og fryser. Er det noe som helst jeg kan gjøre for å redde den..? Hjelp!! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Defekt disk eller kanskje minne. Begge deler kan testes via bootbare cd'er med testprogramvare på. Lenke til kommentar
monicalt Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Æsj, da må den sendes inn til reperasjon da :/ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det kan vel hende er det smarteste. Du kan jo teste den selv og se om disk eller minne faktisk rapporterer feil så sparer du litt tid ved å legge ved feilrapportene og koder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå