hal2000 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Min CDROM-spiller og mitt Soundblaster Live 5.1 Digital lydkort har 2-pins kontakter for digital lyd. Noen som vet hvem som selger denne kabelen? Standard er jo å bruke 4-pins analog kabel. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Skaff deg en dvd-spiller.de begynner å bli ganske billige nå. der pleier det å følge med. Vet desverre ikke hvor man får jøft sånt seperat :oops: + at Sb Live har også 4-pins, og det har nok de fleste cd-rom'er også Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Skaff deg en dvd-spiller.de begynner å bli ganske billige nå. der pleier det å følge med. Ikke dumt + at Sb Live har også 4-pins, og det har nok de fleste cd-rom'er også Det jeg bruker nå, men fikk lyst til å bytte til SPDIF... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Ta kontakt ring/mail psdata eller pcutstyr. Der får du sikkert hjelp med dette. Jeg skaffet meg en slik spdif kabel på den måten hos psdata. Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Ta kontakt ring/mail psdata eller pcutstyr. Der får du sikkert hjelp med dette. Jeg skaffet meg en slik spdif kabel på den måten hos psdata. Ser ut som om begge selger dette ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå