Gå til innhold

Ødelagt The Sims-CD! Kan jeg laste ned en kopi fra nett?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg The Sims 3 Dyreliv, også ble dessverre cden min ødelagt.

Jeg lurte på om det var mulig å laste ned TS3 Dyreliv på pcen uten å bruke cden? Jeg har koden til selve spillet.

Hvis det eventuelt ikke går an, går det an å bytte spillet på Elkjøp eller Spaceworld? Jeg kjøpte spillet fra CDON.COM

Håper på svar.

Mvh. Creativesims1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke om dette vil fungere, men du kan jo alltids prøve:

Last ned Origin her: http://www.origin.com/about

Med Origin kan du logge deg inn med samme kontoen som du registrerte spillet ditt med. Etterhvert vil du få mulighet til å taste inn koden.

Mer info (engelsk):

You can download the game from EA. Go to http://www.origin.com/about and scroll down and click 'Download Origin', this is like EA's version of Steam. Once this is downloaded, install it and login with the same account you registered you Sims 3 game with. When in the program (Origin) find the settings symbol (a little cog), click it and then do down to 'redeem game code'. Enter the serial number that came with your game and click 'Continue'. Once you have done this, close the box and click on the cog again; this time click 'Refresh My Games'. When this is complete click the 'My Games' tab at the top and The Sims 3 should be there. If it is hit 'Download' and agree to all the messages and terms that come up and then it will start downloading the game. Hope this helps. Alex.

Kilde: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110612163158AAuml7r

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Forøvrig er svaret ja, du kan laste ned spillet. Så lenge du har en gyldig nøkkel, blir ikke dette sett på som piratkopiering, siden du har betalt for spillet.

Da er mitt spørsmål (mulig jeg er teit nå). Hva med gyldige nøkler som har kommet på avveie eller att noe hacker seg slike nøkler

At noen andre hadde skaffet seg min nøkkel til ett spill på steam opplevde jeg engang.

Det løste seg kjapt ved å scanne inn nøkkel og kvittering også sende til steamsupport.

Hvis det du lurte på var om det var greit å gå nett å skaffe seg en nøkkel på lugubert vis når du allerede har kjøpt spillet så tviler jeg.

Lenke til kommentar

Forøvrig er svaret ja, du kan laste ned spillet. Så lenge du har en gyldig nøkkel, blir ikke dette sett på som piratkopiering, siden du har betalt for spillet.

problemet er at han deler ut samtidig som han laster ned. så det vil fremdeles være ulovlig.

Lenke til kommentar

problemet er at han deler ut samtidig som han laster ned. så det vil fremdeles være ulovlig.

Nå tar du utgangspunkt i at trådstarter laster ned via torrents. Det finnes flere måter å laste ned spill på, inkludert måter som er like ulovlig som torrents, hvor du ikke deler (laster opp) samtidig/etter du har lastet ned.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg The Sims 3 Dyreliv, også ble dessverre cden min ødelagt.

Jeg lurte på om det var mulig å laste ned TS3 Dyreliv på pcen uten å bruke cden? Jeg har koden til selve spillet.

Hvis det eventuelt ikke går an, går det an å bytte spillet på Elkjøp eller Spaceworld? Jeg kjøpte spillet fra CDON.COM

Håper på svar.

Mvh. Creativesims1

Register nøkkelen på EA Origin, så kan du laste ned spillet gratis fra dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...