ferale74 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det noen som kan anbefale et godt fjenstyringsverktøy for bruk over internett. Har forsøkt innebygd fjernhjelp i windows, men virker veldig ustabilt. Noen som har neon enkelt og gratis (lett å sette opp) fjenstyringsverktøy, som du sterkt anbefaler. Takker på forhånd, for alle tips.... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Teamviewer har unattended funksjonalitet. Jeg har dog aldri prøvd det over internet, kun på lan. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Teamviewer og LogMeIn er to fine. Ellers har du diverse VNC-varianter. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg bruker TeamViewer og er veldig godt fornøyd med det. Støtter både Windows, Linux og OS X, og har mobilklienter til Android og iOS, slik at du kan styre PCen fra telefonen din. Jeg har selv prøvd klienten til Android og den fungerte overraskende bra. http://www.teamviewer.com/no/index.aspx Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Bruker Logmein på en maskin og det fungerer fint. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Stemmer for TeamViewer jeg også! Med et utrolig enkelt grensesnitt og muligheten til applikasjoner på android/iphone så er det en vinner! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 slenge rmeg også på TeamViewer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå