provolone Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei I går virket alt som det skulle på pc`en min. Da jeg startet den i dag, tok det litt lengre tid en vanligt å komme inn i windows. Alt fungerer som det skal ellers utenom mousepaden og begge knappene. Noen som har en formening om hva dette kommer av? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har du forsøkt å slå på touch-pad'n ? Sikkert de-aktivert ved hjelp av en taste-kombinasjon... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 hmm, høres ikke ut som en utenkelig ting som har skjedd det. Skal sjekke det ut. Takk for svar Lenke til kommentar
provolone Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 Har du forsøkt å slå på touch-pad'n ? Sikkert de-aktivert ved hjelp av en taste-kombinasjon... Du har vel ikke noe formening om hva slags kombinasjon dette kan være i win7? Driverene er som de skal btw... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvilken maskin har du ? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 asus x52j heter modellen Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Tror det skal være Fn + F9 Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Desverre var det ikke rett. Thx for the effort though Endret 10. januar 2012 av provolone Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vil være et bilde på en av F-tastene som minner om en touch-pad med en skråstrek over.. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Fn+F9 fungerer som det skal. Desverre kurerte det ikke laptopen min:( Lenke til kommentar
provolone Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Heh, litt treig med å få enkelte ting fikset her i gården.... Har ikke gjort så mye mer, enn å prøve å oppdatere driveren på egenhånd. Men, her om dagen da jeg startet pc`en, så kom det opp en melding nedi høyre hjørnet. Det sto something somethin driver something muse something etc. Etter det var ferdigt, så virket paden igjen. Da jeg startet på nytt var det stopp. Anyone`??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå