Gå til innhold

Handsfree til IPhone.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lenge lett etter ett godt handsfree til iPhone.

Alle jeg har prøvd til nå er det feil med. Og feilen er det samme.. Den jeg prater med, hører meg dårlig..

Jeg hører dem JEG prater med godt. Annet som musikk i de som har A2DP har jeg heller ikke problemer med.

Nå har jeg hørt at det er kommet enkelte handsfree som er spesiell laget til iPhone. Men finner ikke hvilke.

Når jeg søker på "handsfree til iPhone" får jeg en masse treff. Men ingen som er SPESSIELT laget for iPhone.

Det ALLER beste hadde hvert ett som jeg kan bruke til å høre lydbok/musikk altså med A2DP.

Jeg liker veldig godt Designet til Nokia BH-505

BH-505_gallery2_black_silver_604x604.png

Motorola har noe som er nesten likens (har det nå).

Hjelp mottas med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det ikke mange med tips..

Er det bare meg som plages med dårlig lyd når handsfree til iPhone brukes?

Altså at den du snakker med hører deg dårlig?

Jeg har hatt 4-5 iPhones.. Og en drøss rene handsfree og headesett med handsfreefunksjon.

Alle har samme problem..

Lenke til kommentar

Hadde selv nettopp et innlegg om dette:

"Hei,

Har registrert at flere Iphone brukere sliter med å finne blåtann-handsfree til å fungere bra, ofte er lyden hos den andre part av varierende grad. Noen som har forslag til slik handsfree, til en 4s, som DE vet FUNGERER?

Takknemlig for svar"

Men desverre lite respons omkring dette temaet. Jeg leste om en som hadde slitt med samme problem som oss og hadde til slutt funnet en som fungerte. Det var "Planatronics voyager pro+". Nå er det Voyager hd som har overtatt så jeg bestilte denne. Fikk den på lørdag, og det er riktig som han mente, lyden for motpart er meget bra. Jeg opplever derimot at lyden for meg ikke er tilfredsstillende. Mulig jeg er bortskjemt, har hatt en gammel SE til 250,- :whistle:

Håper mer fart i denne debatten, som kan gi oss en handsfree meg gog lyd for alle parter :tease:

Lenke til kommentar

Jeg føler at min handsfree "planatronics voyager HD" gir for mye diskant lyd, slik at det kan oppleves som litt robotaktig lyd når for meg når jeg hører motparten snakke. Noen som vet om jeg kan justere diskant/bass fra iphonen?

Og siden denne skal gi såkalt HD-lyd, noen om erfaringer omkring hvordan HD høres ut?

Lenke til kommentar

Virker ikke alle Bluetooth-headset med iPhone?

Trodde at Bluetooth var Bluetooth jeg?

Alle virker mer eller mindre..

Jeg opplever nesten alltid at den jeg snakker med, hører meg dårlig. Spesielt når det er litt bråk rundt meg. Det gjelder også når jeg prøver de head-settene som kanslerer lyden rundt deg når du snakker...

Nå har bla Jabra kommet med ett sett som heter "Jabra Sport iPhone".

Får se om jeg tar meg råd til å teste det.. Koster rundt 1000,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...