Daaniel20 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Heisann! Jeg bygde meg en egen PC for første gang, for en tid siden. Da jeg nettop var ferdig med den, fant jeg raskt ut at den ikke ville fungere når jeg spilte. Jeg trodde dette kom av strømforskyningen, og kjøpte meg derfor en ny og kraftigere en. Etter å ha satt den inn, så alt ut til å funke fjell-helt til jeg hadde spilt i ca. 20 minutter. Det som skjer er at PCen bare lukker spillet, uten feilmelding eller noe som helst.. Her var det Skyrim som ble spilt. Jeg får også feilmelding når jeg skal installere Service Pack 1 for W7. Jeg får da beskjed om at det mangler viktige systemfiler. Kan dette ha noe med saken å gjøre?? Specs: Intel Core i5 760 2,8Ghz Socket 1156 8MB, BOXED Mushkin DDR3 6GB enhanced Memory OCZ 60 GB SSD 2,5" S-ATA II TRIM/GC-til OS Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Seagate Barracuda® Green 1.5TB, 3,5" SATA 6Gb/s, (SATA 3.0), 64MB, 5900 RPM 700W Strømforskyning. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 http://crashfixes.com/fixing-skyrim-crashes-freezes-errors-steam-crash-no-sound-lags-choppy-framerates/ Skyrim har jeg hørt mye negativ av venner, så er nok spillet som er dårlig. Lenke til kommentar
Daaniel20 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 problemet har oppstått med mange andre spill og, dog ikke etter at jeg byttet strøm. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Windows 7 uten SP1 er ustabilt som et digert helvete så det er nok der problemet ditt ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå