KometHimmel Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvorfor ringer man noen når man er full? 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Du må ringe taxi for å komme deg hjem f.eks 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva skulle vi ellers hatt fylleangst for? 7 1 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvorfor ringer man noen når man er full? Fulle folk sier sannheten. Hadde en kollega som alltid ringte til sjefen i fylla og sa at han skulle slutte. 4 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg sletter alltid sjefen min i melding lista, i tilfelle jeg sender melding feil eller noe Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis jeg ringer noen, er det som regel fordi jeg finner ut at "JAAH, han/henne må jeg ringe og snakke med!! Det blir sikkert hyggelig og kult" Sjelden det kommer noe annet enn tull og faen ut av det, hehe 3 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har samme problem selv, jeg MÅ ringe noen når jeg er full. Noen ganger har jeg hatt sånn fylleangst at jeg har holdt meg inne hele dagen derpå eller gått omveier slik at ingen skal se meg. Og ganske ofte kommer jeg på den fantastiske ide'en å ringe mora mi på fylla, vet ikke hvorfor! Endret 11. desember 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Og ganske ofte kommer jeg på den fantastiske ide'en å ringe mora mi på fylla, vet ikke hvorfor! Du er vel ikke hemmelig forelsket i hun? Edit: Liten leif. Endret 11. desember 2011 av Metaldude 1 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvorfor ringer man noen når man er full? ...fordi alkoholrusen gjør dine hemninger mindre og du tørr gjøre noe du ellers i edruelig tilstand ikke vil. Har tatt meg i å gjøre dette selv - som så mange andre - og forsikrer meg alltid om at jobbkontakter er på jobbtelefonen, og at jobbtelefonen aldri er med meg ut på fylla. 1 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Og ganske ofte kommer jeg på den fantastiske ide'en å ringe mora mi på fylla, vet ikke hvorfor! Du er vel ikke hemmelig forelsket i hun? Edit: Liten leif. Fysj! Er nok ikke det nei. Men hun bor mer enn 40 mil unna meg så treffer henne ikke så ofte. Men hvorfor jeg alltid må ringe henne på fylla er et mysterium Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fysj! Er nok ikke det nei. Men hun bor mer enn 40 mil unna meg så treffer henne ikke så ofte. Men hvorfor jeg alltid må ringe henne på fylla er et mysterium Da er det nok det at du savner hun, kanskje? 1 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Fysj! Er nok ikke det nei. Men hun bor mer enn 40 mil unna meg så treffer henne ikke så ofte. Men hvorfor jeg alltid må ringe henne på fylla er et mysterium Da er det nok det at du savner hun, kanskje? Ligger en hel del i det ja. Men når jeg prater med hun i edru tilstand blir det de klassiske frasene som "ja, okei, jaja, jaha". Men så fort jeg er full prater jeg som en foss og hun får knappt tid til å si et ord. Blir nesten som et "rollebytte" på en måte. Ganske komiskt egentlig! Endret 12. desember 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 For å være en irriterende jævel. 1 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 13. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2011 Soooo...... om du blir ringt i fylla og sei at han he lyst og prate me nokken? Så betyr det at han synst du e artig :S ? 1 Lenke til kommentar
H4ppyH0r53 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Helt klart for å skryte av det som nettopp har skjedd. for uansett hva som har skjedd, så er det awesome! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fordi man: - trenger taxi hjem? - har en viktig beskjed? - lurer på hvor nachspielet er? - trenger moralsk støtte når man går gjennom den mørke parken på vei hjem? - er skravlesyk? Postet av anonym: 6fd44db8feda6ec1a54bbbe13a0f28a8 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Soooo...... om du blir ringt i fylla og sei at han he lyst og prate me nokken? Så betyr det at han synst du e artig :S ? Hvor gammel er du? Drikk deg full og prøv selv, har man fått en del alkohol innabords så vil man skravle med alt og alle. Endret 14. desember 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 typisk meg.. på fylla så ringer jeg alltid noen og forteller at jeg er glad i han / hun og masse piss. Du er mer åpent, men om du snakker sant? Det varierer veldig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå