Tuddelidu Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Spilte et spill når jeg var yngre som jeg ikke husker hva heter. Det handler om en dronning eller konge, også er det mange slaver man styrer som lager hus og får flere slaver. Man går inni en maya bygning for å bli bedre også får man også spells som lyn og torden som man kan bruke på fienden sine folk.. trenger virkelig hjelp til å finne spillet! Elsker det! Lenke til kommentar
Oneiromancer Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Høres ut som Black and white Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Høres ut som Black and white Støtter dette. PÅ BW styrte man som en gud. Endret 11. desember 2011 av martin808 Lenke til kommentar
_NympH Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Black and White hadde ingenting med konge eller dronning å gjøre. Man var en gud som styrte over en skapning som ble større og større, ond eller snill ettersom hvordan du behandlet den. Tilfredstille også beboerne t.o.m om jeg husker rett, og enten gjøre små oppdrag eller sloss mot en annen gud med sin skapning. Men apropos Black and White, det er noe jeg må få prøvd ut igjen. Husket jeg kunne sitte timesvis i strekk som liten. Endret 14. desember 2011 av _NympH Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Spilte et spill når jeg var yngre som jeg ikke husker hva heter. Det handler om en dronning eller konge, også er det mange slaver man styrer som lager hus og får flere slaver. Man går inni en maya bygning for å bli bedre også får man også spells som lyn og torden som man kan bruke på fienden sine folk.. trenger virkelig hjelp til å finne spillet! Elsker det! Vi vet jo ikke hvor gammel du er, så om du hadde kommet med et årstall så hadde det hjelpet med å finne hvilket spill du er ute etter. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Høres ut som Popolous - The beginning spør du meg. Forgjengeren til Black & White Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå