Gå til innhold

BK: Tillit på bryggekanten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HO HO..snille barn her?Så rimelig fornøyd ut denne gutten...som får meg til å minnes tilbake en gang jeg bodde nede i Grimstad.Hvor da en kompis av meg var Julenisse på ett kjøpesenter..og litt for glad i ØL...og da Klementinene var ut delt,utbryter guttungen...mamma..det lukter Øl av nissen;)

Rart med det..hvordan ett bilde kan få minnene på gli;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

HO HO..snille barn her?Så rimelig fornøyd ut denne gutten...som får meg til å minnes tilbake en gang jeg bodde nede i Grimstad.Hvor da en kompis av meg var Julenisse på ett kjøpesenter..og litt for glad i ØL...og da Klementinene var ut delt,utbryter guttungen...mamma..det lukter Øl av nissen;)Rart med det..hvordan ett bilde kan få minnene på gli;)

Denne her var tålig edru og barna flokket seg rundt ham :)

Lenke til kommentar

God kontakt mellom de to! Men den behandlingen du har gitt bildet finner jeg ikke helt ut av da...! ;)

Jeg la dette bilder under visning da jeg visste det var mye pepper å kunne gi her. Bildet er egentlig ment som et humoristisk innslag som er delvis manimpulert :)) ja, ja, eller Ho Ho.

Lenke til kommentar

Fin kontakt mellom Nissefar og barnet - det likte jeg, meeeen når det gjelder sort/hvitten din her så er den heller flat. For meg så ser det ut som du har laget et HDR-bilde for så å konvertere det til sort/hvitt.RAK-foto :thumbup:

Ikke noe mesterverk dette, men en fremvisning av en noe manipulert, koselig situasjon :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...