N.Copola Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Tillit på bryggekanten Bildet er fjernet. Beskrivelse: :::::::::HOW-HOW:::::::::::::::::: Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) HO HO..snille barn her?Så rimelig fornøyd ut denne gutten...som får meg til å minnes tilbake en gang jeg bodde nede i Grimstad.Hvor da en kompis av meg var Julenisse på ett kjøpesenter..og litt for glad i ØL...og da Klementinene var ut delt,utbryter guttungen...mamma..det lukter Øl av nissen;) Rart med det..hvordan ett bilde kan få minnene på gli;) Endret 11. desember 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 HO HO..snille barn her?Så rimelig fornøyd ut denne gutten...som får meg til å minnes tilbake en gang jeg bodde nede i Grimstad.Hvor da en kompis av meg var Julenisse på ett kjøpesenter..og litt for glad i ØL...og da Klementinene var ut delt,utbryter guttungen...mamma..det lukter Øl av nissen;)Rart med det..hvordan ett bilde kan få minnene på gli;) Denne her var tålig edru og barna flokket seg rundt ham Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 God kontakt mellom de to! Men den behandlingen du har gitt bildet finner jeg ikke helt ut av da...! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Flott bilde Copola, fin kontakt mellom gutten og nissen. Syntes det ble fint i s/h Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Fin kontakt mellom Nissefar og barnet - det likte jeg, meeeen når det gjelder sort/hvitten din her så er den heller flat. For meg så ser det ut som du har laget et HDR-bilde for så å konvertere det til sort/hvitt. RAK-foto Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Flott bilde Copola, fin kontakt mellom gutten og nissen. Syntes det ble fint i s/h Takk skal du ha Håkon. Du er alltid grei og snill i uttalelsene dine, i god juletradisjon Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 God kontakt mellom de to! Men den behandlingen du har gitt bildet finner jeg ikke helt ut av da...! Jeg la dette bilder under visning da jeg visste det var mye pepper å kunne gi her. Bildet er egentlig ment som et humoristisk innslag som er delvis manimpulert ) ja, ja, eller Ho Ho. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Fin kontakt mellom Nissefar og barnet - det likte jeg, meeeen når det gjelder sort/hvitten din her så er den heller flat. For meg så ser det ut som du har laget et HDR-bilde for så å konvertere det til sort/hvitt.RAK-foto Ikke noe mesterverk dette, men en fremvisning av en noe manipulert, koselig situasjon Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sjovt julebillede med rigtig god stemning og historie - prøvede for sjov at spejlvende billedet - prøv selv :-) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Sjovt julebillede med rigtig god stemning og historie - prøvede for sjov at spejlvende billedet - prøv selv :-) Takk for kommentaren prøvde speilvending, men er ikke sikker på om det tilførte bildet noe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg