srnilsen Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei! Har akkurat innstallert Xp........Lurer på om det er noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan lage flere partisjoner på disken min under xp. Lagde bare en når jeg innstallerte så jeg tenkte å kage noen til nå... Noen som kan hjelpe meg...?? På forhånd takk Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Høyreklikk på My Computer, velg Manage, gå til Disk Manager. Lenke til kommentar
Jerryman Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Høyreklikk på My Computer, velg Manage, gå til Disk Manager.*kremt* :o hvordan gjør man det uten å slette det man har der? Hadde vel heller tatt en titt på Partition Magic elns. Funker helt topp til slike oppgaver. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Har du ledig plass på harddisken gjør du som covah fortalte. Hvis du allerede har utnyttet hele harddisken må du bruke et 3. part partisjonerings-verktøy. Du finner både gratis- og ikke gratis programmer, litt avhengig av filsystemet ditt! :smile: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 skulle gjøre det samme rett etter at jeg installerte XP Pro, hadde kun XP på en HD, og en helt tom uten om, som jeg formaterte i datamaskinbehandling. Men fikk ikke til å partisjonere noen av HDene, selv ikke når jeg formaterte den helt tomme igjen. Prøvde også Partition Magic 8, men det funket heller ikke. Siden du akkuratt har installert, gjør det igjen, og partisjoner under innstalleringen. Min XP fikk problemer med USB drivere så jeg måtte dette, og nå har jeg fått delt opp slik jeg vil. Det tar selvfølgelig litt tid, men det gjør vel det andre også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå