Olaf den heldige Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 PaintShop Pro X4 øvelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg har gått den andre vegen :o) Har jobbet med Corel PaintShop i over 20 år, før jeg konverterete til PS for et par år siden. For meg er det nok ingen veg tilbake til Corel Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ok, og greit å se at kreativiteten blomster iallefall! 3'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sjovt at eksperimentere i nye programmer :-) Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har gått den andre vegen :o) Har jobbet med Corel PaintShop i over 20 år, før jeg konverterete til PS for et par år siden. For meg er det nok ingen veg tilbake til Corel Ja har man først tatt seg tid til å sette seg inn i alle de godt skjulte mulighetene i PS er det et fabelaktig program. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg PS og liker ikke følelsen av å arbeide med piratkopiert programvare.... Jeg Synes generelt at Adobe flår kundene sine med de prisene de tar for oppgraderinger. Og heldigvis har PSP tatt noen skritt fremover også de siste årene, X4 i kombinasjon med Adobes(!) Lightroom holder i massevis for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg