lammiNat Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hei! Jeg vurderer å skaffe meg en ny gamingpc til januar. Tenkte egentlig å kjøpe alt nytt, dvs skjerm, tastatur, hardware etc. Jeg har dessverre null erfaring med å bygge pc ei heller om delene. Har bare spilt på en gammel stasjonær som jeg har hatt i veldig mange år. Derfor trenger jeg deres hjelp. sjekka en pc fra komplett.no der de spesialbygger pcen til å tilfredsstille visse krav. Denne tenkte jeg meg: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10523 Forhørte med en venn av meg og han anbefalte at jeg burde heller kjøpe delene selv og bygge pcen. For da får man mer for penga? Hvis noen av dere hadde hatt litt tid til å sette av og sette opp en gamingpc som dere mener er bra, da hadde jeg vært evig takknemlig:) Tenkte vel at prisen rundt hele pc-settet kan ligge rundt 10.000,- da er det inkludert med skjerm. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dur får ikke nødvendigvis mer for pengene ved å bygge selv. Mange av disse komplett-maskinene er så presset i pris at det kun står om 2-300kr vs. løse komponenter. Hva tenker du å spille? HD6870 vil få problemer med de kraftigste spillene som BF3, TW2 etc. Lenke til kommentar
lammiNat Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 I see.. Takk for svar! Jeg håper at selve pcen skal takle BF3 da. At den skal gå smooth. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Den vil forsåvidt takle BF3, men et blir isåfall på medium med OK fps. Skal du ha grei flyt på high bør du opp på GTX570-nivå. Komplett har jo også BF3-edition som er en god maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå