Thore Raaen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Blåtimen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 nydelig,dette kan jo gå rett hjem som julemotiv 2011,lekre farger soft og behagelig og go stemning,ha en fin søndag Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eit stemningsfullt bilete av vinterleg landskap. Vakkert ljos med harmoniske fargar. Fin skarpheit og bra komponert. Trur eg ville hatt litt meir luft rundt bjørka oppe til venstre, og treet bak bygninga, slik at dei kom med i sin heilheit. Bra dette! Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Riktig julekort dette. Flott behandlet! Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Flotte farger og fin skarphet. behagelig ro over bildet kjenner at jula siger inn på meg nå ) takk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Flott stemning...ja med slikt føler en Jula enda nærmere;) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Nydelig lys og stemning Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Her har du virkelig truffet blink Flott komp, herlige farger og en perfekt eksponering Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Bra formidlet stemning! Godt eksponert med ok dybde. Greie fargetoner. Mulig med et lite kutt nede opp til gjerdet lengst nede til hø.. ! God 4'er! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette ble riktig flott og severdig Thore, en fin komposisjon. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dejlig vinterstemning i dit veleksponerede billede. Har kigget længe på dit billede og synes egentlig at kompositionen er god, men på en eller anden måde synes jeg alligevel at huset er placeret så det forstyrrer udsigten til det smukke landskab bagved og derved harmonien i billedet. Hvis huset havde haft et vindue placeret på siden, så havde det hele været ok - der mangler noget at fæste øjnene på. Men man kan jo ikke få alt. Flot billede. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nydelig julemotiv i herlige farger og god eksponering! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Dejlig vinterstemning i dit veleksponerede billede. Har kigget længe på dit billede og synes egentlig at kompositionen er god, men på en eller anden måde synes jeg alligevel at huset er placeret så det forstyrrer udsigten til det smukke landskab bagved og derved harmonien i billedet. Hvis huset havde haft et vindue placeret på siden, så havde det hele været ok - der mangler noget at fæste øjnene på. Men man kan jo ikke få alt. Flot billede. Takker for posetivt omtale av bildet. Rett bak huset gjemmer resten av gården seg, så ved og gå til den ene eller andre side ville jeg få med de andre husene og det ville forstyrret roen i bildet. Det ville også forandre på gjerdene som jeg her synes leder fint inn til huset.Det med ett vindu er jeg enig i. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Takk til alle dere for postive kom på bildet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Takk til dere alle fror posetive kommentarer på bildet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg