kthjorpthjopøri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hei! jeg har planer om å bygge meg en pc; og lurer på om dette oppsettet ser bra ut. Dette blir mitt første selvbygg, Så om det noe som mangler syng ut! Jeg kjøper ett dedikert lydkort da jeg har planer om og koble opp til hjemmekinon' Hovedkort Prosessor Sjermkort RAM Kabinett HDD Lydkort Strømforsyning Endret 11. desember 2011 av andrucks Lenke til kommentar
amd-amd Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ser bra ut det, vurder en ssd, en ny kjølevifte på CPU hvis du ska oc, BTW, skal du ha kabinettet , bestill det idag for det er sykt billig for haf,en Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ser fint ur det bare noen justeringer hvis du endrer skjermkort til Asus HD 6950 så vil du få noe bedre til samme prisen, eller eventuelt går for Asus GTX 560 Ti, det er samme kortet bare at på det du valgte så er det 100kr for en overclock som man lett kan gjøre selv på RAM kan du gå for Corsair Vengeance 8GB, de du valgte vil ikke gi deg bedre ytelse, og i tillegg er de du valgte for tre kanals minne som kun er på LGA 1366 hovedkort. en god ide er å legge til en SSD, som Samsung 830 eller Crucial M4, den er til å ha OSet på for å få PCen til å starte raskere. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Takk Takk for svar : o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå