karken789 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har en relativt okei stawsjonær pc, har funket flott i lang tid, men i det siste tar alt svært lang tid å utføre, men ser jeg på prosesor bruken å minnebruk er det mye igjen å gå på? forslag til hva som kan være galt? Mvh Jens Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Malware/virus muligens. Lenke til kommentar
brusno Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan være som vidarkri nevner; kjør da Malwarebytes Anti-Malware eller combofix. Andre program som jeg synes er fine til dette er Spyboot search and destroy og SuperAntispyware. Hvis dette ikke hjelper så installer Windows på nytt. Hvis dette ikke hjelper så ville jeg kjøpt en ny harddisk. Lenke til kommentar
brusno Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kan være som vidarkri nevner; kjør da Malwarebytes Anti-Malware eller combofix. Andre program som jeg synes er fine til dette er Spyboot search and destroy og SuperAntispyware. Hvis dette ikke hjelper så installer Windows på nytt. Hvis dette ikke hjelper så ville jeg kjøpt en ny harddisk. Jeg glemte å nevne den innebygde "diskopprydding". Kjør den. Og så last ned "CCleaner" og kjør den etterpå. Kjør deretter en "Diskdefragmentering". Hjelper ikke dette så prøver du det oven-nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå