jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Annemone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kreativt blomsterbillede - fint komponeret og sat op. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Tusen takk,altid hyggelig høre noe godt,ønsker deg en god søndag Websters,smil Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes du her har fått til en veldig fin fargeballase. Ville kanskje fjerna den røde helt til venstre. Pluss for ideen. God søndag. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Synes du her har fått til en veldig fin fargeballase. Ville kanskje fjerna den røde helt til venstre. Pluss for ideen. God søndag. tusen takk for hyggelig kommentar.. den la jeg ikke merke til før du sa det,men da var jeg med et enig oxo,den skulle jeg nok ha tatt vekk,fortsatt fin søndag til deg oxo,smil Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 likte musikk og bilde godt sweet harmony Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Særegen stil setter jeg høyt.Det begynner nå å bli lett å se att dette må være bilde som Jeanette har tatt..og ikke negativt ment det altså..snarer tvertimot Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Stilig dette bildet, synest rammen passet perfekt.. Fikk sommerfornemmelser av dette:-) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Flott komposisjon og fine farger. Likte ramma, også... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ble bra dette! Liker det jeg ser. En ramme som faktisk funker har du også fått til! Bra!!! God 4'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Ble bra dette! Liker det jeg ser. En ramme som faktisk funker har du også fått til! Bra!!! God 4'er! tusen takk smort1,hyggelig høre,laget den i fotoshop selv,så takk for det... ønsker deg en god natt,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Flott komposisjon og fine farger. Likte ramma, også... Takk Trond,hyggelig høre at den rammen ble ok,ha en fin natt,smil Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kreativ som alltid Jeanette, virkelig flott og severdig blomster bilde. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Stilig dette bildet, synest rammen passet perfekt.. Fikk sommerfornemmelser av dette:-) oj så hyggelig høre,serlig siden jeg lagde den rammen på en måte i ps,og sommerfølse er godt nå oppunder julestri,ønsker deg en god natt,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Særegen stil setter jeg høyt.Det begynner nå å bli lett å se att dette må være bilde som Jeanette har tatt..og ikke negativt ment det altså..snarer tvertimot takker og bukker,hyggelig sagt av deg Jan Erik,ønsker deg en god natt,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 musikk og bilde godt sweet harmony tusen takk,ja litt musikk må til innimellom,hyggelig du likte det,ha en fin natt,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 tusen takk Håkon,gleder meg og høre,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg