Odesseiron Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Far og datter må kjempe for livet sammen i The Last of Us. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ...... zombier. Synd, de kunne fått pengene mine hadde de laget noe seriøst. 3 Lenke til kommentar
Brobin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ser ut som en blanding av Uncharted, Dead Island og I Am Legend. Dei skulle kalt det UnchartDEAD. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ...... zombier.Synd, de kunne fått pengene mine hadde de laget noe seriøst. De får pengene mine nettopp fordi de lager det med zombier! 5 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Synd de har med overnaturlige ting, Elsker Uncharted spillene, men har slutta å spille de sekundet jeg møter på monstrene føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen) får heller satse på I am alive Edit: klarer ikke finne noe sted at de er far og datter heller, i pressemeldingen står det bare Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States. Endret 11. desember 2011 av Belfez 1 Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Ooooooh, elsker konseptet. Det med foreldre som gjør alt for å redde/holde barnet i live, gjør gjør at jeg lever meg veldig inn i spillet. NIER var også far/datter, og det gjorde at jeg ble veldig engasjert. Heavy Rain hadde også foreldre/barn. Når det i tillegg er ND... Dette kommer til å bli bra!! føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen) Har lest boka, men ikke sett filmen. Boka var bra, men ikke fantastisk. Er filmen bra? Endret 11. desember 2011 av King_of_Universe 1 Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ooooooh, elsker konseptet. Det med foreldre som gjør alt for å redde/holde barnet i live, gjør gjør at jeg lever meg veldig inn i spillet. NIER var også far/datter, og det gjorde at jeg ble veldig engasjert. Heavy Rain hadde også foreldre/barn.Når det i tillegg er ND... Dette kommer til å bli bra!! føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen)Har lest boka, men ikke sett filmen. Boka var bra, men ikke fantastisk. Er filmen bra? Filmen er bra, men ikke fantastisk Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Synd de har med overnaturlige ting, Elsker Uncharted spillene, men har slutta å spille de sekundet jeg møter på monstrene føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen) får heller satse på I am alive Edit: klarer ikke finne noe sted at de er far og datter heller, i pressemeldingen står det bare Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States. Hei! Her var vi nok litt kjappe ut med å konkludere. Det er riktig at det ikke er offisielt at de er far og datter. Omskriver nå. Takk Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 "Handlingen kan sånn sett minne om både den Pulitzer-vinnende boka The Road og det strålende actioneventyret Enslaved: Journey to the West." Det heter Enslaved: Odyssey to the West Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg regner med at dette vil være like lineært som Uncharted spillene. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Filmen er bra, men ikke fantastisk Ok. Da må jeg se den. Passer med pause i eksamneslesingen Hei! Her var vi nok litt kjappe ut med å konkludere. Det er riktig at det ikke er offisielt at de er far og datter. Omskriver nå. Takk Håper det hvertfall blir far/datter forhold, om ikke genetisk. Er mye mer "smell" i det. Regner med jeg vil blir mer følelsesmessig innvolvert i et spill som spiller på et sånt forhold enn bare "2 eventyrere" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Dette fanget min oppmerksomhet ihvertfall Lenke til kommentar
garnok Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 er drittlei zombier og overnaturlige greier 1 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ser bra ut, kanskje jeg ikke selger ps3'en likevell Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Blir vel nok et spill som skal være en hybrid mellom spill og b-film, som xxxx andre denne generasjonen. Gjesp... Lenke til kommentar
Qysteii Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Must have! Er enig i at monstrene i Uncharted ødelegger Uncharted spillene, men i dette spillet vet vi at det er et overnaturlig spill fra starten, da blir det liksom en annen sak. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Sitat:" Jeg regner med at dette vil være like lineært som Uncharted spillene" Mener du de spillene som har monster hele tiden or (COD, Halo) og aldri gjør noe nytt? Hos meg er Naughty Dogs favorittutvikler, alt de lager har et vist preg av mesterverk og magisk over seg. Når det folk som klager på monster, hvorfor fikk Tomb Raider ha monster men når Uncharted kom ble det totalt raseri? Lukter det lang vei og det er ikke noe som lukter godt.. Spillet ser allerede ut til å skille seg ut litt og Naughty Dogs har mine penger når jeg viste spillet kom fra dem. Endret 11. desember 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kanskje dette gjør at jeg investerer i en PS3? Ser artig ut. Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Synd det ikke er en åpen verden litt lei av korridor spill Endret 11. desember 2011 av samco Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 2 nye zombiespill på samme dag? Hurrah! Jeg tror jeg skal lage zombiespill jeg også. Verden trenger mange mange fler av dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå