Gå til innhold

Hadde du betalt over 24mill for dette bildet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hadde jeg hatt 24mill. til overs så ville dette være en god investering siden "kunst" holder seg godt i pris.

Men for å henge på veggen hjemme ville nok ikke dette være førstevalget.

Feil. Riktig kunstner holder seg i pris. Er det en trend, er bildet verdt null om noen år.

Lenke til kommentar

Vel, hadde jeg hatt 24mill. til overs så ville dette være en god investering siden "kunst" holder seg godt i pris.

Mja ... vet ikke helt om jeg er med på den, rimelig solid risiko i slikt, gode muligheter for å miste en del millioner.

Ser for øvrig ikke helt bort fra at prisen kan ha noe med at han nylig var profilert i New Yorker, slikt fanger oppmerksomheten til spesielle grupper. Legg til muligheten til å ha et bilde som henger i både MoMA og på Tate Modern, så begynner man å nærme seg et prispotensiale ...

Bildene hans koster skarve $75000 før slik berømmelse setter inn, så det er bare å hive seg på.

Lenke til kommentar

Mja ... vet ikke helt om jeg er med på den, rimelig solid risiko i slikt, gode muligheter for å miste en del millioner.

Ser for øvrig ikke helt bort fra at prisen kan ha noe med at han nylig var profilert i New Yorker, slikt fanger oppmerksomheten til spesielle grupper. Legg til muligheten til å ha et bilde som henger i både MoMA og på Tate Modern, så begynner man å nærme seg et prispotensiale ...

Bildene hans koster skarve $75000 før slik berømmelse setter inn, så det er bare å hive seg på.

Ja det hjelper og ha opparbeidet seg ett navn ser det ut til :dribble:

Lenke til kommentar

Da får vi jobbe hardere fremover..hehe :dribble:

I hvertfall med markedsføringen og image-bygging.

Personlig synes jeg bildet er litt interessant - tror det blir enda mer interessant å se i virkelig størrelse.

Men som Euklid sier, denne fotografer har andre bilder som er mer interessante.

Lenke til kommentar

Da får vi jobbe hardere fremover..hehe :dribble:

I hvertfall med markedsføringen og image-bygging.

Personlig synes jeg bildet er litt interessant - tror det blir enda mer interessant å se i virkelig størrelse.

Men som Euklid sier, denne fotografer har andre bilder som er mer interessante.

Virkelig størrelse har nok noe å si,men har nå sett igjennom en del bilder av fotograf...ja ble ikke akkurat imponert;)og du får bytte profilbilde og jeg klippe håret..haha...er klippet for maaange år siden :dribble:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Hadde jeg lagt det bildet ut her på forumet under bildekritikk hadde nok den negative kritikken haglet inn.

Men det er noe med fotografen som tar bildet som får andre til å se det i ett annet lys.

Jeg ser uansett ikke noe spesielt med det bildet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...